رتبه‌بندی بهترین ایده‌ها برای راه‌اندازی کسب و کار کوچک در سال ۲۰۱۷

اگر به دنبال ایده‌ای برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک هستید، این مقاله با ارائه بهترین ایده‌ها برای راه‌اندازی کسب و کار کوچک به شما کمک می‌کند. به یاد داشته باشید شما در زندگی یا رویای خود یا رویای دیگران را به حقیقت می‌رسانید. پس دست به کار شوید و به سمت رویای خود قدم بردارید.

کد خبر : 69511
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 فروردین 1397 - 10:09

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین،  بهترین ایده‌ها برای راه‌اندازی کسب و کار کوچک در سال ۲۰۱۷ به این ترتیب رتبه بندی شده اند:

رستوران سیار

صنعت کافی شاپ و رستوران‌های سیار به سرعت در حال رشد است. میزان درآمد کلی از این کسب و کار در سال ۲۰۱۵ رقم ۱/۲ بیلیون دلار بود. این رقم نشان دهنده یک افزایش ۱۲/۴ درصدی در طی پنج سال است. پیش‌بینی می‌شود که رشد این کسب و کار در پنج سال آینده کاهش پیدا کرده و به ۳/۷ درصد برسد؛ که این یعنی در سال ۲۰۲۰ درآمد کل حاصل از این کار به ۱/۷ بیلیون دلار خواهد رسید که به همین دلیل یکی از بهترین ایده‌ها برای راه‌اندازی کسب و کار کوچک محسوب می‌شود.

رستوران سیار برای کسانی که به کار رستوران علاقه دارند، اما نمی‌خواهند ریسک بالایی بکنند بسیار مناسب است؛ زیرا به طور کلی راه‌اندازی رستوران سیار هزینه کمتری دارد. همچنین این کسب و کار کمتر ممکن است با شکست مواجه شود. در مقایسه با رستوران، که درصد شکست آن گاهی بین ۶۰ تا ۹۰ درصد است، رستوران سیار درصد شکستی بین ۱۰ تا ۲۰ درصد دارد.

برای پیشرفت در این کار حتما باید فعالیت خود را در شبکه‌های اجتماعی افزایش دهید. بهترین راه برای تبلیغات این نوع کسب‌ و کار از طریق اینستاگرام، فیسبوک و اسنپ چت است.

رستوران سیار

نظارت کارمندان از راه دور

به طور کلی دور کاری در مشاغل مختلف روز به روز بیشتر می‌شود، پس صنعت هم باید با این شرایط تغییر کند. پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۲۰۲۰ تعداد کارکنان دورکار در آمریکا به ۱۰۵/۴ میلیون خواهد رسید که این روند رو به رشد نشان‌ می‌دهد که نظارت کارمندان از راه دور، یکی از بهترین ایده‌ها برای راه‌اندازی کسب و کار کوچک است. این در حالی است که کارفرماها مایل هستند با کارکنان خود در ارتباط باشند حتی اگر از راه دور باشد؛ اینجا است که کنترل کارمندان از راه دور شکل می‌گیرد.

دوچرخه برقی

پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۲۰۱۸، بیش از ۵۰ میلیون دوچرخه برقی در بازار به فروش می‌رسد. راه‌اندازی کسب و کار آنلاین برای فروش این دوچرخه‌ها می‌تواند درآمد خوبی داشته باشد. گرفتن دوچرخه‌های معمولی از مردم و تغییر آن‌ها به دوچرخه برقی، می‌تواند یکی از بهترین ایده‌ها برای راه‌اندازی کسب و کار کوچک باشد. برای این کار کافی است چرخ‌های دوچرخه را عوض کرده، یک باتری روی آن نصب کرد و سیم‌کشی انجام داد.

دوچرخه الکتریکی

ترجمه و خدمات زبان

بسیاری از کسب و کارهای مختلف بین شرکت‌هایی با زبان‌های مختلف صورت می‌گیرد. از این حیث، دانش زبان بسیار برای کسب و کارهای مختلف مهم است. تا ۱۵ سال آینده استخدام مترجمان تا ۴۶ درصد افزایش خواهد یافت. اگر استعداد خوبی برای یادگیری زبان دارید یا می‌توانید مجموعه‌ای متشکل از مترجمان مختلف تشکیل دهید، می‌توانید کسب و کاری راه اندازی کنید و در آن خدمات ترجمه برای مشتری‌ها ارائه دهید.

هوش‌های مصنوعی که روی ترجمه کار می‌کنند به سرعت در حال پیشرفت هستند؛ پس در نظر داشته باشید که ممکن است اپلیکیشن‌هایی در آینده جای چنین مشاغلی را بگیرد.

تکنولوژی واقیت مجازی (VR Tech)

بعد از وارد شدن دستگاه‌های وی آر به بازار در سال ۲۰۱۶، بیش از ۱۲ میلیون از آن‌ها فروش رفتند. اما چطور می‌توان با استفاده از این تکنولوژی کسب و کار راه انداخت؟

یک راه فروش این دستگاه‌ها این است که می‌تواند به‌صورت آنلاین هم صورت گیرد. راه دیگر استفاده از این تکنولوژی، برای ایجاد کسب و کارهای جدید است. برای این کار باید از ایده‌هایی نو استفاده کرد. برای مثال دو شرکت LiveKnot و Immersive VR Education خدمات خاص خود را بر اساس این تکنولوژی ارائه می‌دهند. شرکت LiveKnot مراسم عروسی برگزار می‌کند که با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی طراحی شده است. شرکت Immersive VR Educatoin هم با استفاده از این تکنولوژی خدمات آموزشی ارائه می‌دهد.

تکنولوژی واقعیت مجازی

دستگاه فروش خودکار مواد غذایی سالم

شرکت‌های مختلف به قرار دادن این دستگاه‌ها در محیط‌های کار خود علاقه دارند. به این طریق کارمندان آن‌ها می‌توانند تغذیه سالمی داشته باشند. راه‌اندازی کسب و کاری که این دستگاه‌های فروش خودکار را ارائه بدهد، ایده خوبی برای شروع یک کسب و کار است.

تدریس نرم‌افزارهای مختلف

اگر از نرم‌افزارهای کامپیوتری سر د رمی‌آورید، با تدریس آن‌ها می‌توانید پول خوبی به‌دست آورید. بلد بودن کار با نرم‌افزارهای کارآمد کامپیوتری امروزه اهمیت زیادی دارد. افراد برای استخدام در شغل‌های زیادی نیاز به مهارت در این نرم‌افزارها دارند. می‌توانید به‌صورت حضوری یا آنلاین به تدریس این نرم‌افزارها به افراد بپردازید و از این راه، یک کسب و کار مناسب برای خود دست و پا کنید.

بهترین ایده‌ها برای راه‌اندازی کسب و کار کوچک

اپلیکیشن مخصوص کودکان

این روزها درصد بالایی از کودکان از تلفن‌های هوشمند و تبلت استفاده می‌کنند. طراحی اپلیکیشن برای کودکان ایده مناسبی برای راه‌اندازی یک کسب و کار جدید است. این راه می‌تواند کسب و کار پر رونقی را تضمین کند، به شرط آن‌که دانش کافی برای طراحی اپلیکیشن داشته باشید یا بدانید چه کسانی را باید استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهند. ابتدا تلاش کنید اپلیکیشنی که تولید می‌کنید در راستای سلامت و یادگیری کودکان باشد؛ به این طریق والدین آن‌ها هم در تیم شما خواهند بود.

اجاره پهپاد

تکنولوژی تولید و استفاده از این پهپادها برای جابه‌جایی اشیا روز به روز پر رونق‌تر می‌شود. دولت فدرال هم اجازه به پرواز درآمدن این پهپادها را در شهر صادر کرده است. بنابراین کسب و کار اجاره این دستگاه می‌تواند ایده مناسبی برای شروع یک کار تازه باشد. شرکت‌هایی مثل Blue Sky این دستگاه‌ها را به‌طور آنلاین می‌فروشند یا اجاره می‌دهند.

هواپیما بدون سرنشین

مشاوره ازدواج

مطمئنا هیچ رفتار دیگری بیشتر از روابط زناشویی در سال‌های اخیر توسط تکنولوژی دستخوش تغییر نشده است. راه‌های ازدواج اخیرا بسیار عوض شده است، اما مشاوره‌هایی که در این زمینه داده می‌شوند با گذشته تفاوتی نکرده‌اند. آموزش مسایل مربوط به ازدواج و روابط عاطفی با توجه به عصر امروز می‌تواند کسب و کار خوبی باشد. برای مثال مارک منسون به مردها آموزش می‌دهد که چطور می‌توانند ارتباط موثرتری با همسران خود برقرار کنند.

 


 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.