راه آهن در انتظار معجزه/ صبایی‌ها به دنبال اعاده حیثیت

تیم فوتبال راه آهن در چارچوب هفته سوم لیگ آزادگان میزبان تیم مس کرمان است.

کد خبر : 28308
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1396 - 11:02

به گزارش پایگاه خبری ججین ،  هفته سوم رقابت‌های لیگ آزادگان روز یکشنبه پنجم شهریور ماه بادیدار تیم های راه آهن و مس کرمان آغاز می شود.

راه آهن در انتظار معجزه/ صبایی‌ها به دنبال اعاده حیثیت

راه آهن – مس کرمان

مس کرمان در قالب هفته سوم رقابت های لیگ آزادگان مهمان تیم راه آهن است. مسی ها هفته گذشته با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ مقابل تیم خونه به خونه مازندران متوقف شدند و با کسب یک برد و یک تساوی در رتبه چهارم جدول رده بندی لیگ یک حضور دارند. در مقابل تیم فوتبال راه آهن که در هفته های گذشته مقابل تیم های برق شیراز و شهرداری ماهشهر شکست خورده است و بدون امتیاز در انتهای جدول ۱۸ تیمی لیگ آزادگان حضور دارد.
هر دو تیم در این دیدار به سه امتیاز نیاز دارند. شاگردان سیروس دین محمدی در تیم فوتبال راه آهن نیاز مبرم به کسب هر ۳ امتیاز دارند تا بتوانند از منطقه خطر جدول فاصله بگیرند و مسی ها هم برای باقی ماندن در جمع مدعیان به پیروزی در دیدار مقابل راه‌آهن فکر می‌کند.

دیدار تیم‌های راه آهن و مس کرمان روز یکشنبه پنجم شهریورماه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه آغاز می شود.

آلومینیوم اراک – نساجی مازندران

تیم فوتبال نساجی مازندران در قالب هفته سوم رقابت های لیگ دسته یک کشور مهمان تیم آلومینیوم اراک است.
بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته دوم رقابت های لیگ آزادگان با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ مس رفسنجان را متوقف کردند و توانستند با کسب دومین تساوی خود در لیگ در رتبه سیزدهم جدول قرار بگیرند. تیم فوتبال نساجی مازندران که با کسب سه امتیاز از دو دیدار گذشته خود در رتبه ی دهم جدول رده بندی حضور دارد، هفته گذشته با یک گل مقابل گل گهر سیرجان شکست خورد. هر ۲ تیم در این دیدار محکوم به پیروزی هستند تا بتوانند از آخرین فرصت های خود برای بهبود وضعیت تیم در جدول استفاده کنند‌.

دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران روز یکشنبه پنجم شهریور ماه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در اراک برگزار می شود.

فجر سپاسی – مس رفسنجان

تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ آزادگان میزبان تیم مس رفسنجان است.
تیم مس رفسنجان در دیدار قبلی خود مقابل آلومینیوم اراک با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شد و با کسب تنها ۲ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد. در مقابل فوتبال فجرسپاسی شکست سنگینی را هفته گذشته مقابل تیم ماشین سازی تبریز تجربه کرد، بدون کسب امتیاز در رتبه هفدهم جدول حضور دارد.
تیم شیرازی فجر برای فرار از منطقه خطر فقط باید به کسب هر سه امتیاز این دیدار فکر کند و تیم مس رفسنجان برای قرار گرفتن در جمع مدعیان بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دهد.

دیدار تیم‌های فجر سپاسی و مس رفسنجان روز یکشنبه پنجم شهریورماه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در شیراز برگزار می شود.

خونه به خونه – صبای قم

تیم فوتبال صبای قم در قالب هفته سوم رقابت های لیگ آزادگان مهمان خونه به خونه مازندران است. بازیکنان تیم فوتبال صبای قم هفته گذشته با نتیجه یک بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان شکست خوردند و با کسب یک امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار داردند. در مقابل تیم فوتبال خونه به خونه هفته گذشته توانست با نتیجه ۲ بر ۲ مس کرمان را متوقف کند و با کسب دومین امتیاز خود در رتبه یازدهم جدول قرار بگیرد. بازیکنان تیم فوتبال صبا می‌خواهند اثبات کنند حضور آنها در لیگ آزادگان اتفاقی بوده است، باید در این دیدار پیروز شوند تا بتوانند شایستگی‌های خود را نشان دهند.

دیدار تیم‌های خونه به خونه مازندران و صبای قم روز یکشنبه پنجم شهریورماه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در مازندران برگزار می شود.

ملوان – بادران تهران

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور میزبان تیم تهرانی بادران است.
ملوانی ها که فصل پیش تا آستانه صعود به لیگ برتر پیش رفته اند هفته گذشته مقابل تیم اکسین البرز با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند و باکسب ۳ امتیاز از دو دیدار گذشته خود در رتبه نهم جدول رده بندی قرار دارند. در مقابل تیم بادران تهران در هفته گذشته توانست با نتیجه ی ۳ بر ۱ ایران جوان بوشهر را شکست دادند تا با کسب حداکثر امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی لیگ آزادگان قرار بگیرد.

دیدار تیم‌های ملوان بندر انزلی و بادران تهران روز یکشنبه پنجم شهریور ماه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه برگزار می شود.

شهرداری ماهشهر – برق جدید شیراز

تیم فوتبال برق جدید شیراز هفته سوم رقابت های لیگ آزادگان مهمان شهرداری ماهشهر است. شیرازی ها هفته گذشته توانستند تیم بحران زده راه آهن را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند و با کسب اولین پیروزی خود تا رتبه هشتم جدول بالا بیایند. تیم شهرداری ماهشهر که این روزها با کسب حداکثر امتیاز در رتبه اول جدول رده بندی قرار دارد، هفته گذشته توانست با نتیجه پرگل ۴ بر ۲ تیم شهرداری تبریز را شکست دهد و صدرنشینی خود را تثبیت کند. بازیکنان شهرداری ماهشهر برای ادامه صدرنشینی خود نیاز به پیروزی در دیدار مقابل برق جدید شیراز دارند.

دیدار تیم‌های شهرداری ماهشهر و برق جدید شیراز روز یکشنبه پنجم شهریورماه از ساعت ۱۸ در ماهشهر برگزار می‌شود.

شهرداری تبریز – اکسین البرز

تیم فوتبال اکسین البرز در قالب هفته سوم رقابت های لیگ آزادگان مهمان شهرداری تبریز است. بازیکنان تیم فوتبال اکسین هفته گذشته توانستند با نتیجه یک بر صفر ملوان بندر انزلی را شکست دهند و با کسب ۴ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده‌بندی قرار بگیرند. در مقابل شهرداری تبریز با نتیجه سنگین ۴ بر ۲ مقابل شهرداری ماهشهر شکست خورد و در رتبه پانزدهم جدول حضور دارد.

دیدار تیم های شهرداری تبریز و اکسین البرز روز یکشنبه پنجم شهریور ماه از ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

گل گوهر سیرجان – ماشین سازی تبریز

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در قالب هفته سوم رقابت های لیگ آزادگان مهمان تیم گل گهر سیرجان است. بازیکنان تیم ماشین سازی تبریز هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و توانستند با نتیجه ۳ بر صفر تیم فجر شهید سپاسی را شکست دهند و با کسب اولین پیروزی فصل خود به رتبه هفتم جدول رده بندی صعود کنند. در مقابل، تیم گل گوهر سیرجان با یک گل نساجی مازندران را هفته گذشته از پیش روی برداشت و با کسب ۴ امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی لیگ دسته اول قرار گرفت.

دیدار تیم های گل گهر سیرجان و ماشین سازی تبریز روز یکشنبه پنجم شهریور ماه ساعت ۱۹ در سیرجان برگزار می شود.

ایران جوان بوشهر – نفت مسجدسلیمان

تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در قالب هفته سوم رقابت های لیگ آزادگان میزبان تیم نفت مسجد سلیمان است. بازیکنان ایرانجوان بوشهر هفته گذشته با نتیجه سه بر یک مقابل بادران تهران شکست خوردند و در رتبه شانزدهم جدول رده‌بندی بدون کسب حتی یک امتیاز قرار گرفتند. در مقابل تیم نفت مسجدسلیمان شرایط متفاوتی دارد و هفته دوم رقابت‌های لیگ آزادگان به مصاف صبای قم رفت و در نهایت با یک گل حریف قدرتمند خود را شکست داد. تیم نفت مسجدسلیمان برخلاف ایرانجوان بوشهر با کسب حداکثر امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه دوم جدول لیگ دسته اول حضور دارد.

دیدار تیم‌های ایران جوان بوشهر و نفت مسجد سلیمان روز یکشنبه پنجم شهریور ماه از ساعت ۱۹ به میزبانی بوشهر برگزار می شود.


 

https://telegram.me/jajinnews

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.