دو شمشیرباز اردبیلی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

با دعوت از سوی فدراسیون شمشیربازی، امیررضا کنعانی و محمدرضا وثوقی از شمشیربازان استان اردبیل در اسلحه اپه به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

کد خبر : 28839
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1396 - 6:45

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ،  با دعوت از سوی فدراسیون شمشیربازی، امیررضا کنعانی و محمدرضا وثوقی از شمشیربازان استان اردبیل به اردوی تیم ملی در اسلحه اپه دعوت شدند.
اردوی آماده‌سازی تیم ملی شمشیربازی در دو اسلحه فلوره و اپه از ۱۱ شهریور ماه به مدت شش روز در سالن ورزشی شهید کلاهدوز تهران برگزار خواهد شد و ورزشکاران دعوت شده در زمان تعیین شده خود را به کادر فنی معرفی خواهند کرد.
با صلاحدید کادر فنی ۱۲ شمشیرباز در اسلحه اپه و ۸ شمشیرباز در اسلحه فلوره نظر کادر فنی را مبنی بر حضور در اردوی نهایی تیم ملی جلب کردند تا در مجموع با درنظر گرفتن امادگی بازیکنان، نفرات منتخب برای حضور در مسابقات برون مرزی در ترکیب ثابت تیم ملی حضور داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مقاطع زمانی مختلف، شمشیربازان متعددی از استان اردبیل در اسلحه اپه جواز حضور در اردوهای تیم ملی را کسب کرده‌اند و اردبیل به عنوان یکی از قطب‌های این رشته ورزشی در عرصه معرفی قهرمانان و مدال‌آوران ملی معرفی شده است.

 

 


 

telegram.me/jajinnews

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.