دولت ۱۱ هزار میلیارد برای کمک به حل مشکل سپرده‌گذاران پرداخت کرده‌ است

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکل سپرد‌ه‌گذاران مؤسسات مالی فاقد مجوز یا مجاز غیرمنضبط، نیاز به همکاری ۳ قوه است.

کد خبر : 55347
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1396 - 13:35

خبرگزاری فارس: نهاوندیان، پزشکیان و محسنی‌اژه‌ای اعضای کمیته رسیدگی به مشکل سپرده‌گذاران/ دولت ۱۱ هزار میلیارد برای کمک به حل مشکل سپرده‌گذاران پرداخت کرده‌ است

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ، حسینعلی امیری معاون رئیس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی درمورد آخرین وضعیت سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری گفت: برای حل مشکل سپرد‌ه‌گذاران موسسات مالی فاقد مجوز یا مجاز غیر منضبط نیاز به همکاری سه قوه است.

وی ادامه داد: بخشی از این موضوع قضایی شده است و در اختیار قوه قضاییه است و نیاز به پیگیری قضایی دارد. از زمانی که روسای سه قوه منتخبینی را معرفی و به عنوان کمیته منتخب شروع به کار کردند حل مشکل این افراد بسیار بهتر شده است.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت ۱۱ هزار میلیارد برای کمک به حل مشکل سپرده‌گذاران پرداخت کرده است و ۹۸ درصد مشکل آنها نیز حل شده است.

امیری درمورد اعضا کمیته منتخب رسیدگی به مشکل سپرده‌گذاران نیز بیان داشت: از طرف دولت آقای نهاوندیان، از طرف مجلس آقای پزشکیان و از طرف قوه قضاییه نیز حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای انتخاب شد‌ه‌اند.

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.