دولت و مجلس بار سنگین مطالبات ملی را بر دوش گرفتند

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت و مجلس بار سنگین انجام مطالبات ملی این ملت رشید و بزرگ را بردوش گرفتند گفت: همه ما می دانیم امروز شرایط کشور ما آسان نیست.

کد خبر : 26941
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1396 - 6:13

به گزارش پایگاه خبری ججین به نقل از خبرگزاری مهر،رئیس جمهور در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در آخرین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دوزاردهم گفت: بسیار سپاسگذارم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، هیئت رئیسه و به ویژه ریاست مجلس که در طول این پنج روز کاری که برخی از روزها هم صبح و هم بعد از ظهر مشغول کار بودند. مردم هم خوشبختانه توجه ویژه ای به مذاکرات مجلس داشتند.

وی افزود: ما شاهد یک کار حرفه ای از مجلس در این دوره بودیم، مجلس همیشه اصول قانونی و اخلاقی را مورد مراعات قرار می دهد و این بار بیشتر این را رعایت کرد، همه نمایندگان مخالف و موافق کاری کارشناسانه و طبق اعتقاد و عقیده و مستندات و اطلاعاتی که داشتند بود. جز این از مجلس شورای اسلامی توقعی نیست.

رئیس جمهور ادامه داد: دولت و مجلس بار سنگین انجام مطالبات ملی این ملت رشید و بزرگ را بردوش گرفتند، همه ما می دانیم شرایط کشور ما آسان نیست هم نمایندگان مطلع هستند و هم ما در دولت اطلاع داریم که راه صاف و ساده ای پیش روی ما نیست. در شرایط امروز دنیا برای اروپا و آسیا و آفریقا هم مسیر حکمرانی ساده و هموار نیست چه برسد به ما در این منطقه پر آشوب با مشکلاتی که از گذشته برای همه ما باقی مانده است.

روحانی گفت: همه بودجه ما حدود ۳۰۰ هزار میلیارد تومان است.

ادامه دارد…

 

 


telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.