داشتند فرار زهرها می‌کردند…

آیا می‌دانستید واحد شمارش مار چیست؟ در متن خبر آمده که «هفت حلقه مار» کشف و ضبط شدند. مگر فیلم عکاسی یا لاستیک ماشین است؟ شنیده بودیم برای شمارش چاه می‌گویند مثلا یک حلقه چاه اما تا حالا نشنیده بودیم بگویند یک حلقه مار چند نفر را نیش زد.

کد خبر : 44071
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1396 - 11:47

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ، هر روز از این فوتبال اخبار عجیبی به گوش می‌رسد که روی شنبلیله آدم اسفناج سبز می‌شود. داشتیم اخبار مربوط به لژیونرها را دنبال می‌کردیم که احتمالا امشب کدام بازیکن‌های ایرانی از روی سکو، بازی یاران‌شان را تماشا کرده‌اند یا کدام بازیکن ما در یک لیگ خارجی پاس قبل از پاس بی‌هدف منجر به‌گل را به همبازی‌اش داده که چشم‌مان خورد به خبر مربوط به «انهدام باند قاچاق مارهای سمی به خارج از کشور». انگار برادران محترم قاچاقچی، مارها را توی آستین‌شان قایم کرده بودند که گیر افتادند.

حالا یک‌بار هم که لژیونرهای ما واقعا در آن‌طرف مرزها خواهان دارند، شما جلوی آن را بگیرید. یک‌بار حسرت به دل‌مان ماند که خبری بخوانیم با تیتر «طارمی زهر خود را به بارسلونا ریخت»؛ حالا که این مارها می‌خواستند در آن‌سوی آب افتخارآفرینی کنند و زهرشان را به بارسا بریزند، این مسئولان نمی‌گذارند.

اصلا شما با صدور مار سمی چه مشکلی دارید؟ شما که اینجا یک مار ببینید، با دمپایی می‌زنید روی سرش و در جا می‌کشید. خیلی اینجا برای‌شان امکانات فراهم کرده‌اید که آن‌ها را ممنوع‌الخروج می‌کنید؟ خیلی از نیش زدن‌شان استقبال می‌کنید و هر بار که یک نفر را گاز می‌گیرند به آن‌ها پاداش می‌دهید که حالا جلوی فرار زهرها را گرفته‌اید؟ یک‌بار شد به مار بگویید دستت درد نکند که بدون دست‌وپا مثل روبهی بی‌دست‌وپای راه می‌روی و اعتراضی نمی‌کنی؟ خیلی شغل‌های خوب را می‌دهید به مارها که نمی‌گذارید بروند؟ می‌ترسید با خودشان تکنولوژی و کارآفرینی را از کشور خارج کنند؟ فکر می‌کنید می‌روند با شبکه‌های بیگانه مصاحبه می‌کنند؟ اصلا خوب بود مارهای سمی را از مرزها قاچاقی وارد می‌کردیم ملت را نیش بزنند؟ خوب بود با واردات بی‌رویه مار، تولیدکنندگان مار سمی در داخل کشور به ورشکستگی می‌افتادند؟ اصلا شما بگذارید مارها بروند؛ اگر متعلق به شما باشند، خودشان برمی‌گردند. گیرم که می‌گیرید، با رویش ناگزیر جوانه‌ها چه میکنه این رونالدو؟!

اصلا آیا می‌دانستید واحد شمارش مار چیست؟ در متن خبر آمده که «هفت حلقه مار» کشف و ضبط شدند. مگر فیلم عکاسی یا لاستیک ماشین است؟ شنیده بودیم برای شمارش چاه می‌گویند مثلا یک حلقه چاه اما تا حالا نشنیده بودیم بگویند یک حلقه مار چند نفر را نیش زد. یا فلانی یک حلقه مار در آستینش پرورش می‌دهد.

یا مار گزیده از حلقه سیاه‌وسفید می‌ترسد. مار از حلقه بدش می‌آید… یا مار تا راست نشه، به‌سوراخ نمیره و… شاید چون قاچاقچیان مارها را به شکل حلقوی در آورده بودند تا کسی شک نکند، این واحد شمارش برای آن‌ها در نظر گرفته شده وگرنه دلیل دیگری نمی‌تواند داشته باشد.

 

 

 

 


telegram.me/jajinnews

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.