خونه به خونه با شکست سیاه‌جامگان به مرحله یک چهارم نهایی رسید/ زور مرزبان به نکونام نرسید

مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور با پیروزی خونه به خونه مقابل سیاه‌جامگان ادامه پیدا کرد.

کد خبر : 40516
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1396 - 14:19

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های خونه به خونه بابل و سیاه‌جامگان مشهد از ساعت ۱۴ امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل مقابل هم صف‌آرایی کردند.

این بازی که در وقت‌های معمول و اضافه نتیجه‌ای جز تساوی بدون گل نداشت در ضربات پنالتی به برتری ۳ بر ۲ تیم خونه به خونه و صعود این تیم به جمع هشت تیم برتر جام حذفی انجامید. حمید کاظمی، محمد قاسمی‌نژاد و مهرداد کفشگری از تیم خونه به خونه و وحید عسگری و پیام ملکیان از تیم مشهدی پنالتی‌های خود را گل کردند. محمد میری و سجاد مشکل‌پور از تیم خونه به خونه و رضا شربتی، روح‌الله سیف‌اللهی و سجاد دانایی از تیم سیاه‌جامگان پنالتی‌های خود را از دست دادند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم سیاه‌جامگان بازی را با ۹ بازیکن به اتمام رساند. ابتدا میرهانی هاشمی در دقیقه ۱۰۴ از زمین اخراج و شش دقیقه بعد نیز کیوان امرایی با کارت قرمز داور جریمه شد.

بدین ترتیب تیم جواد نکونام با برتری مقابل مرزبان و شاگردانش به جمع هشت تیم برتر رقابت‌های جام حذفی رسید.

 

در دیگر بازی این مرحله تیم فوتبال استقلال خوزستان با دو گل کلودیر جونیور بر میزبانش ملوان انزلی غلبه کرد و گسترش فولاد که در ۱۲۰ دقیقه برابر اکسین الرز به نتیجه مساوی بدون گل دست یافته بود با نتیجه ۵ بر ۴ در ضربات پنالتی پیروز و به مرحله بعد راه یافت

 


 

telegram.me/jajinnews

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.