خرید خدمت سربازی اجرا نمی‌شود

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: خرید خدمت سربازی اجرا نخواهد شد و مشمولان غایب و غیر غایب می بایست وضعیت خدمت خود را تعیین تکلیف کنند.

کد خبر : 1570058
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 تیر 1403 - 7:51

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایلنا ، سردار “تقی مهری” در خصوص شایعه خرید خدمت سربازی گفت:  خرید خدمت سربازی چندسالی است که اجرا نمی شود لذا کلیه افراد ذکوری که به سن مشمولیت رسیده اند باید وضعیت خدمت سربازی خود را تعیین تکلیف کنند.

وی گفت: خرید خدمت سربازی از سال ۹۴ تا ۹۷ درقالب طرح جریمه مشمولان غایب دردو مرحله اجرا شده و درحال حاضر برنامه ای در این خصوص در دستورکار نیست ،بنابراین مشمولان غایب به امید خرید خدمت سربازی نباشند.

به گزارش خبرگزاری پلیس، سردار مهری افزود: مشمولان عزیز در نظرداشته باشند که غیبت سربازی، محرومیت های اجتماعی از جمله عدم استخدام در سازمان ها، دستگاه های خصوصی و دولتی ،محرومیت از تحصیل، خروج از کشور و …. را به همراه خواهد داشت.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی(سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.