خراسان جنوبی معتاد متجاهر ندارد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: خوشبختانه با توجه به اقدامات انجام شده در زمینه امر مبارزه با موادمخدر، معتاد متجاهر در سطح استان وجود ندارد.

کد خبر : 37539
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 - 11:56

به گزارش پایگاه خبری “ججین”   ، سرهنگ حسن کاهنی ظهر امروز۱۸ مهر ماه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان با بیان اینکه از ابتدی امسال تاکنون نیروی انتظامی مجدانه با سوداگران مرگ مبارزه کرده است، گفت: امسال شاهد رشد ۵۳درصدی در کشف انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ بودیم.

وی افزود: در بحث دستگیر‌شدگان ۷ درصد رشد ‌و تعداد باندهای متلاشی شده ۳۱ درصد رشد نسبت به مشابه سال قبل‌ داشته‌ایم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پل ارتباطی مردم با پلیس شماره ۱۱۰ است و در ۲۴ ساعت آماده هر عملیاتی هستیم، گفت: مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک فوری با پلیس تماس بگیرند.

کاهنی با بیان اینکه از ابتدای سال در استان بالغ بر ۲۰ تیم سپکا (سگ های مواد یاب) برای کشف مواد مخدر از تهران مامور شدند، اظهارکرد: بالغ بر یک تن مواد مخدر توسط این سگ های مواد یاب کشف شده است.

‌وی با بیان اینکه رویکرد مبارزه با سوداگران مرگ «اجتماعی» شده و مقرر شده که مردم در این خصوص همکاری و همراهی داشته باشند، افزود: از ابتدی سال ۲۴کارگاه آموزشی برای مساجد، دانشگاهها، مدارس، مراکز نظامی و نهادها برگزار کردیم و ۲ هزار نفر برای آشنایی با انواع مواد و اسیب های آن اموزش دادیم.

‌کاهنی با بیان اینکه با تاکید بر اینکه جوانان و والدین باید توجه داشته باشند که مواد صنعتی خانمان سوز شده متاسفانه افراد را گرفتار می‌کند، افزود: باید فرهنگ سازی و آگاهی بخشی شود که هر چیز ناآشنایی که فرزند به خانه می‌آورد، ممکن است زنگ خطر باشد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی بالاترین برخورد را با مواد را داشته است، گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲۳تن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است.

کاهنی با بیان اینکه در این خصوص ۵۸۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شدند، گفت: بیشترین این کشفیات در بیرجند، نهبندان، سربیشه و قاین بوده است.

‌وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۴۲ باند قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان کشف و منهدم شدند، خاطرنشان کرد: در این عملیات ها بیش از سه هزار نفر دستگیر شدند.

 

 


 

telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.