حوادث اخیر در برخی شهرها هشداری برای مسوولان نظام است

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم هوشیار و بیدار مانع موفقیت دشمنان در اتفاقات اخیر شده‌اند گفت: البته این حوادث هشداری برای مسوولان نظام است.

کد خبر : 57729
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1396 - 8:00

تقی کبیری

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ، سید تقی کبیری در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی با تسلیت به خانواده‌های ملوانان سانچی اظهارک رد: در روزهای اخیرشاهد حوادث ناگواری در برخی شهرها بوده‌ایم و عده معدودی از فضای بیان مطالبات به حق مردم سوءاستفاده کرده و با اغتشاش، آشوب و سوزاندن پرچم کشور و مساجد و حمله به مردم درصدد لطمه زدن به جایگاه کشور بودند.

وی در ادامه افزود: در اثر این اتفاقات سلطنت‌طلبان، منافقان، رسانه‌های بیگانه و آمریکا و اسرائیل ذوق‌زده شده‌اند و سعی کرده‌اند بر این موج سوار شوند اما مردم هوشیار، بیدار، زمانشناس و حامی جدی نظام، کشور و رهبری بوده‌اند و اجازه ندادند آنها موفق شوند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کردک این حوادث هشداری برای مسوولان نظام است که آنها باید تمام هم و غم خود را برای رفع مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی به کار بگیرند تا پاسخ شایسته‌ای به مردمی بدهند که از دستاوردها و ارزش‌های نظام و انقلاب دفاع کرده‌اند.

کبیری در ادامه از رییس جمهور، اقدام جهت بهبود معیشت فرهنگیان و بازنشستگان، از وزیر راه پیگیری لازم برای تکمیل جاده‌های خوی و چایپاره، از وزیرنفت پیگیری برای گازرسانی به روستاها، از وزیر مسکن و شهرسازی پیگیری روند و تکمیل پایانه مرزی رازی، از وزیر نیرو پیگیری حل مشکل آب شرب و کشاورزی و از وزیر ورزش پیگیری برای پرداخت حقوق معلمان حق‌التدریسی را درخواست کرد.

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.