تیراندازی در رامیان ۲ مصدوم داشته است/علت حادثه در دست بررسی است

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: تیراندازی در یکی از پارک‎های جنگلی شهرستان ۲ نفر مصدوم داشته که یکی از آنان در بیمارستان بستری است.

کد خبر : 21053
تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1396 - 19:27

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از سردار علی  اکبر جاویدان امشب در جمع خبرنگاران درباره شایعات مطرح شده درباره نزاع و تیراندازی در شهرستان رامیان اظهار داشت: ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه امروز ۲ نفر جوان ۳۰ ساله و ۱۹ ساله که با تیر تفنگ ساچمه‌ای مصدوم شده بودند، به پاسگاه انتظامی مراجعه می‎کنند.

وی افزود: این ۲ نفر که با یک دستگاه موتورسیکلت در داخل جنکل در تردد بودند مورد اصابت گلوله تفنگ ساچمه‌ای قرار می‎گیرند و مصدوم می‎شوند.

سردار جاویدان گفت: یکی از این افراد که از ناحیه دست یک ساچمه به آن برخورد کرده بود به صورت سرپایی درمان و مرخص شد اما فرد دیگر که از ناحیه دست، پا و پهلو مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود در بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس بستری است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: علت دقیق وقوع این حادثه در دست بررسی است و این ۲ نفر به افرادی مضنون هستند که با حضور ماموران آگاهی در حال رسیدگی است و به زودی مشخص خواهد شد.

مجرمان حادثه تیراندازی ناهارخوران شناسایی شدند

وی درباره حادثه تیراندازی دیروز در محور ناهارخوران گرگان نیز گفت: بامداد روز جمعه نیز در تماسی با پلیس ۱۱۰ اعلام شده که در انتهای شهرک تالار صدای تیراندازی شنیده شده که بلافاصله تیم پلیسی عازم منطقه شد و مشاهده کرد که یک دستگاه خودروی ۴۰۵ با ۴ نفر سرنشین در حال درگیری هستند که با مشاهده ماموران این خودرو متواری می‎شود.

سردار جاویدان افزود: این خودرو به سمت محله قلعه حسن حرکت کرده که ماموران در حین تعقیب چند تیر هوایی نیز شلیک می‎کنند و با توجه به برگزاری مراسم عروسی در آن منطقه مجرمان از فرصت استفاده و متواری می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان اظهار کرد: پلاک خودرو و ماهیت این مجرمان نیز شناسایی شده و به زودی با تلاش ماموران دستگیر خواهند شد.

وی ضمن توصیه به مردم که نگرانی درباره تامین امنیت در استان نداشته باشند، گفت: از مردمی که سلاح شکاری مجاز دارند نیز خواهشمندیم که سلاح خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.