توقیف موتورسیکلت‌های قاچاق و ممنوعه در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف موتورسیکلت‌های قاچاق و ممنوعه در دشتستان خبر داد.

کد خبر : 32128
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1396 - 6:54

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ سید جواد رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تسعه امنیت و بهبود نظم در سطح شهرستان دشتستان برنامه‌ها و طرح‌های خوبی را در دست اجرا داریم.

وی از توقیف موتورسیکلت‌های قاچاق و ممنوعه خبر داد و بیان کرد: پیشگیری از جرائم و برخورد با موتورسواران متخلف و جلب رضایت عمومی مردم، از اهداف پلیس در اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی است.

رضوی اضافه کرد: این مهم به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته و همچنین برابر مصوبه شورای عالی امنیت کشور تردد موتورسیکلت‌های سنگین و با قدرت بالا در جاده های سراسر کشور ممنوع و این قبیل موتورسیکلت‌ها صرفاً در پیست مجاز به تردد هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان ادامه داد: در راستای اجرای این طرح مأموران انتظامی شهرستان یک دستگاه موتورسیکلت متخلف بالاتر از حجم قانونی که از موارد قاچاق محسوب می‌شود را توقیف و برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال دادند.

رضوی افزود: یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق با حجم ۲۵۰ سی‌سی در شبانکاره توقیف شد که ارزش ریالی موتورسیکلت مکشوفه ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از رانندگان وسایل نقلیه درخواست کرد: با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و اجتناب از تخلفات، زمینه ساز آرامش و آسایش خود و دیگران باشند.


 

telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.