ترکیب احتمالی ذوب آهن برابر الوحده

قلعه‌نویی تغییراتی جزئی در ترکیب تیمش مقابل الوحده خواهد داشت

کد خبر : 67416
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اسفند 1396 - 8:11

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ،  ذوب آهن اصفهان در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در امارات میهمان الوحده است و در شرایطی به مصاف این تیم می‌رود که با پیروزی در این دیدار صعودش را تا حد زیادی قطعی می‌کند.

ذوبی‌ها در این بازی تغییراتی جزئی در ترکیب خود خواهند داشت که به واسطه مصدومیت کی‌روش استنلی ایجاد شده است. هرچند کادر پزشکی تا آخرین دقایق تلاش خود را برای رساندن این بازیکن به کار می‌گیرد و ممکن است او به ترکیب برگردد ولی بعید است کادرفنی در موردش دست به ریسک بزند.

در غیاب استنلی، تبریزی تنها مهاجم نوک ذوبی‌ها خواهد بود و به احتمال زیاد ترکیب این تیم به ۱-۳-۲-۴ تغییر پیدا می‌کند که در این صورت در کنار تبریزی از حضور محمدرضا حسینی، بختیار رحمانی و قاسم حدادی‌فر در پشت سر او بهره خواهد برد و زوج هافبک دفاعی این تیم با انتقال حدادی فر به یک خط جلوتر، ولسیانی و احتمالا اکبر ایمانی خواهد بود.

در خط دفاع هم ۴ بازیکن دیدارهای اخیر یعنی فحر الدینی، بوحمدان، شفیعی و نژادمهدی بازی خواهند کرد. درون دروزاه هم مثل همیشه رشید مظاهری ایفای نقش می‌کند.

شنیده می‌شود درخشان مهر هم بعد از مدت‌ها آماده بازی شده است و ممکن است در ترکیب استفاده شود.

ترکیب احتمالی ذوب آهن به شرح زیر است:

رشید مظاهری، میلاد فخرالدینی، محمد نژادمهدی، خالد شفیعی، حمید بوحمدان، اکبر ایمانی، جوج ولسیانی، قاسم حدادی‌فر، بختیار رحمانی، محمدرضا حسینی و مرتضی تبریزی

 

 

 

 



 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.