«تارچفسکی» در کتابفروشی‌ها

داستان بلند تارچفسکی از حسین کربلایی‌طاهر، فیلم‌ساز و سینماگر ایرانی مقیم کانادا منتشر شد.

کد خبر : 58132
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1396 - 11:16

تارچفسکی

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ، نشر مروارید کتابی با عنوان «تارچفسکی» را به قلم حسین کربلایی طاهر منتشر کرد که یک داستان بلند فانتزی به شمار می‌رود.

در خلاصه داستان این اثر آمده است که امیر در یک کارخانه عطرسازی کار می‌کند و کنترل نهایی عطرهای تولیدی این کارخانه بر عهده اوست. او این مسئولیت خطیر را به کمک مهمترین عضو بدن خود، یعنی دماغش انجام می‌دهد و در واقع این کارخانه روی دماغ امیر می‌چرخد. یک روز امیر از خواب بیدار می‌شود و می‌بیند دماغش بدون هیچ توضیحی غیب شده است و این آغاز این داستان است.

حسین کربلایی طاهر در کنار نویسندگی به فیلم‌سازی و تدریس سینما نیز مشغول است و عضو آکادمی سینما و تلویزیون کانادا به شمار می‌رود و سابقه استادیاری و تدریس در دانشکده فیلم یورک را دارد. وی با ساخت اثر سینمایی بلند «برهنه تا شب» به عنوان کاندیدای بهتین فیلم بلند داستانی جشنواره بین‌المللی فلستاف انگلستان انتخاب شد. فیلمی که در بخش بین‌المللی بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر نیز به نمایش درآمد.

از تالیفات او می‌توان به کتاب‌های «سینمای اعتراض»، «سینمای آخرالزمانی»، «زندگی سگی یک مرد دقیق»، «اسپیکتولاماسوس» و نیز ترجمه کتاب‌های «گفتگو با سام پکین‌پا»، «هیچکاک به روایت هیچکاک»، «گفتگو با آرتور پن» و «ارنست همینگوی، آخرین مصاحبه» یاد کرد.

داستان بلند تارچفسکی از سوی نشر مروارید در ۱۲۱ صفحه و قیمت ۱۲ هزار تومان منتشر شده است.

 

 

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.