بردی دیگر برای لیورپول/ تساوی عجیب بارسلونا مقابل ختافه

تیم فوتبال لیورپول در هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر انگلیس در زمین ساوتهمپتون به پیروزی رسید.

کد خبر : 62175
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 بهمن 1396 - 19:07

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، تیم های فوتبال ساوتهمپتون و لیورپول روز یکشنبه در ادامه هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر انگلیس برابر یکدیگر قرار گرفتند که طی آن شاگردان یورگن کلوپ ۲ بر صفر پیروز شدند.

روبرتو فیرمینو ستاره لیورپول در این بازی بود. این بازیکن در دقیقه ۶ دروازه حریف را گشود و در دقیقه ۴۲ نیز با پاس دیدنی خود محمد صلاح را در موقعیت گل قرار داد تا ستاره مصری خیال یورگن کلوپ را برای برد خارج از خانه راحت کند.

لیورپول با این برد ۵۴ امتیازی شد و با دو امتیاز کمتر از منچستر یونایتد در رده سوم جدول قرار گرفت. این تیم حالا مدعی جدی کسب مقام نایب قهرمانی است.

منچستر سیتی با ۷۲ امتیاز در صدر جدول تقریبا دست نیافتنی است.

 

هفته بیست و سوم لالیگا؛

تساوی عجیب بارسلونا مقابل ختافه

هفته یبست و سوم رقابتهای لالیگا روز یکشنبه با برگزاری دیدار تیم های بارسلونا و ختافه ادامه یافت که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.

در نیمه نخست این بازی تیم بارسلونا با وجود در اختیار داشتن توپ و میدان تا دقیقه ۳۰ حتی یک موقعیت گل هم ایجاد نکرد. در اواخر این نیمه سوارز دروازه حریف را گشود اما داور آن را آفساید اعلام کرد.

بارسلونا که تمام ستارگانش را نیز در اختیار داشت در نیمه دوم تلاش زیادی برای رسیدن به گل به خرج داد اما نتوانست دروازه ختافه را باز کند و به راحتی ۲ امتیاز خانگی را از دست داد.

بارسلونا با ۵۹ امتیاز صدرنشین لالیگا است. اتلتیکو مادرید با ۵۲ امتیاز در رده دوم ایستاده است و رئال مادرید با یک بازی کمتر و ۴۲ امتیاز مکان سوم را در اختیار دارد.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.