با کناره‌گیری حامیان مالی، بایدن، گریزی از انصراف ندارد

ان‌بی‌سی گزارش داد که با کناره‌گیری حامیان مالی رئیس‌جمهور آمریکا گزینه ای غیر از انصراف باقی نمی‌ماند.

کد خبر : 1523232
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 6:45

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایلنا، شبکه آمریکایی ان‌بی‌سی گزارش داد که رهبران دموکرات منتظر نظرسنجی‌ها هستند تا سطح حمایت از «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا قبل از اتخاذ موضعی واحد درباره انصراف و یا عدم انصراف او از نامزدی حزب برای انتخابات ریاست جمهوری را ارزیابی کنند.

طبق این گزارش، تیم تبلیغاتی رئیس‌جمهور تاکنون تا حد زیادی موفق شده است از طریق اطمینان دادن به مقام های مبنی بر اینکه مسیر مناسبی برای انتخاب مجدد بایدن تعیین شده است، از کناره گیری جمعی حامیان جلوگیری کنند.

با این حال، بسیاری از مقام‌ها و حامیان حزب دموکرات همچنان نگران پیامدهای عملکرد ضعیف بایدن در مناظره هفته گذشته با «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین بوده و منتظر سیگنال مشخص تری از سوی رای دهندگان پیش از تایید مجدد حمایت خود از نامزدی بایدن هستند.

در این گزارش آمده است که همچنین در میان دموکرات‌ها چنین احساسی وجود دارد که بایدن همچنان باید به طور فعال با نشان دادن آمادگی جسمانی و روانی برای ماندن در سمت خود، این پیامدها را کاهش دهد.

یک منبع آگاه گفت که کمپین بایدن در حال حاضر در حالت انتظار به سر می‌برد.

وی گفت: «پول به‌ویژه فقدان آن مهم‌ترین عاملی است که به مبارزات سیاسی پایان می‌دهد و اگر حامیان مالی بایدن او را رها کنند، ممکن است اومجبور به انصراف شود.»

یک منبع دموکرات که با جمع‌آوری کمک‌های مالی حزب در ارتباط است، گفت: «اهداکنندگان در حالت وحشت کامل به سر می‌برند و حلقه داخلی بایدن باید این پیام را دریافت کرده باشد».

 


برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.