اینفوگرافی / کدام کشورها ارزشمندترین برندها را دارند؟

مؤسسه «برند فایننس» مؤسسه‌ای مستقل است که در زمینه مشاوره به سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر در جهت بالا بردن ارزش آن‌ها با راهکارهای مدیریتی کمک می‌کند. طبق تازه‌ترین آمار این مؤسسه، کشورهایی که ارزشمندترین برندها را در اختیار دارند، معرفی شده است. آمریکا با ارزش برند حدود ۲۶ تریلیون دلار در رتبه نخست و کشورهای چین و آلمان به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. برند ایرانی در این رتبه‌بندی با پنج پله نزول نسبت به سال ۲۰۱۷ و با ارزش ۲۳۴ میلیارد دلار در رتبه چهل و چهارم جهان قرار گرفته است.

کد خبر : 87940
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 - 7:24

 

 

 پایگاه خبری “ججین

 

 

پایگاه خبر ججین

 

 


 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + 12 =