ایرتویا، رتبه نخست خدمات پس از فروش شرکت های وارد کننده خودرو
بر اساس تازهترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در خصوص ارزیابی وضعیت خدمات پس از فروش شرکتهای عرضه کننده خودرو در سال ۹۵، شرکت ایرتویا موفق به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش از بین تمامی وارد کنندگان خودروی کشور گردیده است.
به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از پدال، در این بررسی کلیه شرکتهای عرضه کننده خودرو، در پنج زمینه اصلی شامل وضعیت خدمات پس از فروش، وضعیت تعمیرگاههای مجاز، سطح رضایتمندی مشتریان، کارایی نمایندگیها و رضایت نمایندگیهای مجاز از شرکتهای وارد کننده مورد ارزیابی قرار گرفتهاند.
گزارش حاصل آمده، مجموعاً ۴۰ شرکت تولید کننده و وارد کننده خودروهای سبک و سنگین و تعداد ۱ میلیون و ۲۳۷ هزار مشتری را در بر میگیرد. سایر بخشهای آن نیز به شرح ذیل میباشند:
حضور ۲ هزار و ۳۴۸ نمایندگی مجاز در ارزیابی تعمیرگاههای مجازِ سراسر کشور؛
حضور ۱ هزار و ۸۷۸ نمایندگی مجاز در سنجش رضایت مدیران نمایندگیهای مجاز از عملکرد شرکتهای عرضه کننده؛
ارزیابی تعداد ۲۲ هزار و ۹۴۸ نفر پرسنل فنی در کلیه تعمیرگاههای مجاز.
ایرتویا پیش از این طی گزارش سال ۹۴ شرکت بازرسی، در زمینه رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش مقام نخست را بین کلیه شرکتهای عرضه کننده خودرو به خود اختصاص داده بود و در گزارش مربوط به سال ۹۵ نیز توانست با کسب ۷۷ امتیاز از جایگاه خود دفاع کند. اما نکته حائز اهمیت، پیشرفت چشمگیر این شرکت در سایر زمینههای موردبررسی است، بهطوریکه در ارزیابی نهایی انجامشده (شامل تمامی زمینههای مذکور)، در گروه وارد کنندههای خودرو مقام اول و در گروه عرضه کنندگان خودرو (تولید کنندگان و وارد کنندگان خودروهای سبک و سنگین) مقام دوم را کسب نموده است. این حرکت رو به جلو امری بیسابقه در صنعت خودروی کشور محسوب گردیده و نمیتوان به سادگی از کنار آن گذشت.
استاندارد سازی تعمیرگاههای مجاز، بازنگری و اجرای سامانههای نوین مربوط به ارزیابی نمایندگان، بهبود مستمر در فرآیند تأمین قطعات، ایجاد شاخصهای دقیق برای سنجش میزان رضایت مشتریان و… ازجمله فعالیتهایی بوده که به مدد تلاش شبانهروزی واحدهای مرتبط محقق شده و در کسب این افتخار نقش مهمی داشتهاند.
ایرتویا بهعنوان باسابقهترین وارد کننده خودرو در کشور، با علم به اهمیت بالای خدمات پس از فروش بهعنوان یکی از مهمترین عوامل مؤثر در رضایت مشتریان، همواره سعی در ارائه خدمات بهتر به خریداران داشته و به لطف طراحی و پیاده سازی سامانههای نوینِ منطبق با استانداردهای تویوتا و کسب استاندارد جهانی TSM در این زمینه، تا کنون برنده جوایز متعددی از کمپانی مادر بوده است.
telegram.me/jajinnews
برچسب ها :خودرو،خدمات پس از فروش،ایرتویا، ججین
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰