انحراف اتوبوس زائران عراقی در کمربندی شاهرود ۳ کشته و ۳۰ زخمی به‌جای گذاشت

معاون اورژانس ۱۱۵ شاهرود با اشاره به وقوع دومین حادثه تصادف اتوبوس در کمربندی شاهرود گفت: انحراف اتوبوس زائران عراقی در کمربندی شاهرود ۳ کشته و ۳۰ مصدوم به‌جای گذاشت.

کد خبر : 27461
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1396 - 6:46

به گزارش پایگاه خبری ججین به نقل از تسنیم ، ناصر سلمان‌پور اظهار داشت: اتوبوس زائران عراقی بامداد امروز در کمربندی شاهرود دچار سانحه انحراف از جاده شده که در این سانحه ۳ نفر جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه این اتوبوس حامل ۴۵ زائر عراقی بود خاطرنشان کرد: راننده اتوبوس برای عدم برخورد با یک خودرو و عدم کنترل به‌موقع اتوبوس از جاده منحرف‌ شده است.

تصادف اتوبوس بجنورد

معاون اورژانس ۱۱۵ شاهرود اعلام کرد: ۳۰ نفر از زائران عراقی در این سانحه دچار مصدومیت شدند که ۲۴ نفر از آنان مصدومیت سطحی داشتند و با حضور مأموران اورژانس اقدامات لازم برای بهبود آنان انجام شد.

وی تصریح کرد: ضربه‌های شدید اتوبوس سبب ایجاد مصدومیت و جراحت‌هایی به ۶ نفر از زائران شد که در اولین فرصت این افراد به بیمارستان امام حسین(ع) در شاهرود منتقل شدند.

سلمان‌پور اظهار کرد: این سانحه در ۱۰ دقیقه بامداد امروز اتفاق افتاد و با دریافت گزارش نیروهای اورژانس با ۵ دستگاه آمبولانس به‌سرعت به محل وقوع سانحه اعزام شدند.

این مسئول با بیان اینکه این اتوبوس از مشهد مقدس به‌سمت قم در حال حرکت بود تأکید کرد: وضعیت افراد منتقل‌شده به بیمارستان رو به بهبود است و آسیب جدی به آنان وارد نشده است.

معاون اورژانس ۱۱۵ شاهرود با اشاره اینکه در چند روز اخیر این دومین سانحه‌ای است که برای اتوبوس‌ها در کمربندی شاهرود رخ می‌دهد یادآور شد: یک دستگاه اتوبوس جمعه گذشته در همین منطقه دچار سانحه واژگونی شد و متأسفانه ۳ نفر کشته و ۳۵ نفر از سرنشینان این اتوبوس نیز مصدوم شدند.


https://telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.