افزودن بخش‌های جدید به جشنواره «ایران من»/ توجه ویژه به بخش نویسندگی

دبیر جشنواره فرهنگی هنری مردم و رادیو اعلام کرد: چنانچه امکان راستی آزمایی فراهم شود، در دوره های بعدی جشنواره «ایران من» بخش نویسندگی طنز هم اضافه می‌شود.

کد خبر : 30861
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1396 - 5:11

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری فارس، «حمیدرضا افتخاری» دبیر جشنواره “ایران من” گفت: با توجه به پرسش‌های مخاطبان مبنی بر اینکه در تولید برنامه‌های رادیویی زحمت نویسنده دیده نمی‌شود، اگر امکان راستی آزمایی برای دبیرخانه جشنواره فراهم شود از دوره های بعدی بخش « نویسندگی طنز» هم اضافه می‌شود.
وی افزود: درست است که در پادکست، مستند و آنونس، قسمت نام نویسنده وجود ندارد ولی این بدان معنا نیست که متن برنامه اهمیت ندارد چون متن خوب خودش را در کار نشان می‌دهد و در این شکی نیست، اما به این دلیل که امکان راستی آزمایی برای متن‌ها وجود ندارد (یعنی نمی شود ثابت کرد چه کسی متن را نوشته) این بخش از مسابقه خارج شده است. ضمن اینکه در آنونس و مستند متن نقش اساسی بازی نمی کند.
وی ادامه داد: اگر افرادی به شکل گروهی اثری را تهیه کرده‌اند نیز به اسم یک نفر به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.
افتخاری در پایان گفت: مخاطبان رادیو ایران و علاقمندان به شرکت در جشنواره فرهنگی هنری مردم و رادیو، «ایران من» تا پایان مهر فرصت دارند که آثار خود را با فرمت ها و قالب‌های مورد نظر به وب سایت جشنواره به نشانی: www.iranemanfestival.ir ارسال کنند.

 


telegram.me/jajinnews

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.