اطلاعیه مهم وزارت اطلاعات

وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: یکی از بزرگترین شبکه های چاپ و توزیع انواع اسکناس و چک پول های تقلبی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و متلاشی شد.

کد خبر : 49531
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آذر 1396 - 13:27

 

 

به گزارش پایگاه خبری ججین ، در این اطلاعیه آمده است: طی یک سلسله اقدامات اطلاعاتی یکی از بزرگترین شبکه ها و کارگاه های طراحی، چاپ و توزیع انواع اسکناس و چک پول های تقلبی در کشور توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمانشاه شناسایی و با هماهنگی قضایی متلاشی شد.
وزارت اطلاعات در این اطلاعیه افزود: در بازرسی از مخفیگاه و محل کارگاه این باند مقادیر قابل توجهی اسکناس، چک پول تقلبی، امکانات و تجهیزات بسیاری شامل انواع دستگاه های چاپ حرفه ای، ابزار آلات لازم برای طراحی، دستگاه های رایانه ای و نرم افزار و ده ها بسته کاغذ مخصوص که حکایت از اقدامات گسترده، تخصصی و حرفه ای اعضای این شبکه دارد، کشف و توقیف شد.
در این اطلاعیه تاکید شده است: حجم قابل توجهی از انواع اسکناس و چک پول های جعلی طی ماههای اخیر توسط اعضای این باند چاپ و به استان های همجوار و استان تهران منتقل گردیده و مورد استفاده باندهای جرایم سازمان یافته قرار گرفته است.
وزارت اطلاعات در این اطلاعیه تصریح کرده است: بررسی مقدماتی از امکانات فنی برآورد ها حکایت از آن دارد که باند مذکور طی حداقل یکسال گذشته ده ها میلیارد ریال انواع اسکناس و چک پول تقلبی تولید و توزیع نموده اند.
در پایان این اطلاعیه آمده است: تعدادی از عوامل و اعضای این باند طی ماه های اخیر توسط این اداره کل شناسایی و دستگیر شدند و به دلیل پیچیدگی فعالیت اعضای اصلی باند، اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی کارگاه اصلی در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گرفت و سرکرده اصلی باند در حین ارتکاب جرم و در محل کارگاه شناسایی و دستگیر شد.

 

 

 

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.