اردبیل / جاده‌های گردشگری اردبیل با اولویت تکمیل شوند / ۲۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه رایگان سلامت هستند/ بیمه شدگان به شایعات توجه نکنند /

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ضروری است جاده‌های گردشگری استان با اولویت تکمیل شوند.

کد خبر : 47372
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 - 13:21

پایگاه خبر ججین

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ،  کریم حاجی زاده در حاشیه بررسی مهمترین محورهای مواصلاتی گردشگری اردبیل تصریح کرد: گردشگری محور توسعه استان اردبیل است و آماده سازی زیرساخت‌ها برای رونق آن ضروری است.

وی اضافه کرد: با توجه به قابلیت‌های متنوع گردشگری از شمال تا جنوب استان، می توان زمینه‌های گردشگری را در تمامی شهرستان‌های ۱۰ گانه استان اردبیل تعریف کرد.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: به تجربه ثابت شده در هر منطقه‌ای زیرساخت راه فراهم شده، رونق گردشگری را به دنبال داشته و به منظور توسعه گردشگری استان ضروری است به زیرساخت راه توجه ویژه شود.
حاجی زاده بهبود محورهای مواصلاتی شمال استان، تکمیل بزرگراه اردبیل- مشگین شهر در مرکز استان و توجه به محورهای مواصلاتی گردشگری در جنوب استان از جمله ماجولان- ماسوله و گیلوان- ماسال را خواستار شد.
وی با بیان اینکه عمده تمرکز سفر گردشگران به استان اردبیل در عرض جغرافیایی استان است، اضافه کرد: زیرساخت راه می تواند منجر به توزیع جغرافیایی گردشگری از شمال تا جنوب استان باشد.

 

خلیل‌اللهی   مدیر کل بیمه سلامت استان اردبیل گفت : برخلاف برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی به هیچ وجه بیمه سلامت رایگان برای دارندگان دفترچه حذف نشده و تنها برخی تغییرات در ارائه خدمات رخ داده است.
وی افزود: بیمه سلامت دارای پنج صندوق کارمندی، روستایی، اقشار مختلف، بیمه بیماران خاص و صندوق روستایی است که براساس تعهدات خود به بیمه‌شدگان در قالب این صندوق‌ها ارائه خدمات می‌کند.
مدیر کل بیمه سلامت استان اردبیل با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته پوشش بیمه سلامت به صورت رایگان برای ۲۰۰ هزار نفر از هموطنان ما در استان اردبیل انجام شده است خاطرنشان کرد: صاحبان این دفترچه‌ها هیچ محدودیتی در تعویض و تمدید اعتبار آن ندارند.
خلیل‌اللهی از ممنوعیت پذیرش جدید در قالب پوشش بیمه‌ای رایگان سلامت خبر داد و بیان داشت: براساس مصوبه مجلس و تصویب هیئت دولت پذیرش افراد جدید در قالب بیمه سلامت رایگان محدود شده و دیگر امکان ثبت‌نام و ارائه خدمات برای متقاضیان جدید وجود ندارد.
وی ادامه داد: دیگر محدودیتی که در بیمه سلامت همگانی و رایگان به وجود آمده محدودیت در ارائه خدمات به صاحبان این بیمه در مراکز بخش خصوصی است در حالی که در بیمارستان‌ها و مراکز دولتی می‌توانند خدمات مطلوبی دریافت کنند.
مدیر کل بیمه سلامت استان اردبیل تصریح کر: صاحبان بیمه رایگان همگانی در صورت استفاده از خدمات مراکز درمانی بخش خصوصی با پرداخت ۲۰ هزار تومان برای هر نفر باید نسبت به دریافت دفترچه بیمه ایرانیان اقدام کنند.

 

 

 


 

 

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.