ادعای حمایت ۷۰ نماینده مجلس از «حامی براندازان جمهوری اسلامی»

برخی رسانه‌ها مدعی شدند ۷۰ نماینده مجلس از رئیس غیرقانونی اتاق بازرگانی که به‌دلیل برخی پرونده‌های اقتصادی و حمایت از براندازان جمهوری اسلامی توسط وزارت اطلاعات ردصلاحیت شده بود، حمایت کردند.

کد خبر : 725404
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 تیر 1402 - 6:36

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، هرچند سندی از نامه و اسامی امضاکنندگان منتشر نشده است، ولی در این نامه ادعایی از علی‌آبادی وزیر صمت خواسته شده است «با حمایت از بخش خصوصی در آغاز دوره جدید هیئت رئیسه اتاق ایران، از هر گونه حاشیه‌سازی و مداخله غیرقانونی که نتیجه‌ای جز ضربه به تولید و اشتغال نخواهد داشت جلوگیری کند.»

البته در این نامه بدون اشاره به اینکه شورای‌عالی نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی گزارشی از تخلفات انتخابات اتاق را تهیه کرده و به کمیسیون‌های اصل ۹۰ و اقتصادی مجلس ارسال کرده است، صرفاً اعلام شده است که صحت انتخابات را انجمن نظارت بر انتخابات اتاق تأیید کرده است.

لازم به ذکر است که بنا بر اظهارات دبیر شورای‌عالی نظارت بر اتاق بازرگانی، انجمن نظارت متشکل از چهار نفر تعیین‌شده از سوی اتاق و یک نفر از سمت دولت است و طبیعی است که انجمن نظارت که خود برگزارکننده این انتخابات است و بانی اصلی این تخلف، صحت انتخابات را هم تأیید کند.

بنابر این گزارش، انتخابات هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران در ۲۸ خرداد با حضور حسین سلاح‌ورزی که به‌دلیل برخی پرونده‌های اقتصادی و حمایت از براندازان جمهوری اسلامی توسط وزارت اطلاعات ردصلاحیت شده بود، برگزار شد که از این جهت انتخابات غیرقانونی است و باید ابطال شود.

امروز وزیر اقتصاد عضو شورای‌عالی نظارت بر انتخابات هم تأکید کرد: «در مورد انتخابات اخیر اتاق بازرگانی نظر دولت همان نظر دستگاه‌های نظارتی است.»

 


 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.