سنجش اثربخشی تبلیغات قبل از اجرا

سنجش اثربخشی تبلیغات به معنای اندازه‌گیری نتایج حاصل از یک کمپین تبلیغاتی یا یک آگهی تبلیغاتی و مقایسه آن با اهداف از پیش تعیین شده و بررسی میزان دستیابی به این اهداف است.

سیاه پوستان سپید دل؛ قبیله ماسایی

سیاه پوستان ماسایی؛ مردانی بلند قامت و سیه چرده، با صلابت و شهره به جنگجویی و دلاوری که پدر، همسر و پسر هستند برای قبیله، اما برای ما جنگجویان ماسایی اند که نگاه کردن در چشمانشان دل شیر می خواهد، هر چند آنها با دم شیر هم بازی می کنند.