دختران بیش از پسران بدنبال دوست‌یابی در فضای مجازی

کارشناس فضای مجازی با بیان اینکه بر اساس پژوهش‌های انجام شده دختران بیش از پسران در فضای مجازی به دنبال دوست‌یابی هستند، گفت: براساس نتایج این پژوهش‌ها ۶۹ درصد دختران و ۴۹ درصد از پسران تمایل دارند تا از طریق فضای مجازی دوست‌یابی کنند.

ترکیه – «گردشگری و موزه» – یک اقتصاد بدون نفت

«در کشوری مانند ترکیه، عمدتا دولت است که در بخش موزه سرمایه‌گذاری می‌کند و بخش خصوصی نقش کمرنگ‌تری را بازی می‌کند. برای آنها، موزه‌ها “نماد اعتماد به نفس، منابع آموزش عمومی و مکان‌هایی هستند که یک کشور می‌تواند روایتی ملی ارائه کند.”»