«شین» ترسناک نیست

میثم کزازی معتقد است فیلم‌های ترسناک ایرانی به دلیل نشان دادن عامل ترس همواره در فضاسازی برای ترسناک بودن ضعیف عمل کرده‌اند و بیشتر موجب خنده مخاطب شده‌اند.

نگاهی به «جنگ جهانی سوم»؛ داستان یک مسخ‌شدگی تدریجی

«جنگ جهانی سوم» در ادامه مسیر فیلم‌سازی هومن سیدی، تکمیل‌کننده تدریجی پازل روان‌شناسانه‌ای است که وی آن را در «مغزهای کوچک زنگ‌زده» مطرح کرد، در «قورباغه» مراحل آزمون و خطای آن را طی کرد و حالا اینجا در «جنگ جهانی سوم» ، به یک بلوغ نسبی رساند.