رئیس کانون پخشکنندگان سینمای ایران گفت: سینمای ایران در اردیبهشت امسال نسبت به اردیبهشت سال گذشته، ۳۵ درصد افزایش مخاطب و ۱۰ میلیارد تومان افزایش فروش را در پی داشته است.
معاون سیما درباره آخرین وضعیت خرید بازیهای جامجهانی، ساخت یک برنامه جدید با اجرای محمدرضا گلزار، ساخت سریال ۹۰ قسمتی مهران مدیری، آخرین وضعیت ساخت برنامه «هفت» و همچنین جوانگرایی در تلویزیون و دوری از بیثباتی مدیریتی نکاتی را مطرح کرد.
موفقیت سریال «خانه به دوش» در جذب مخاطب تلویزیونی که رمضان ۱۴ سال قبل اتفاق افتاد، ژانر کمدی را برای سازندگان سریالها و همچنین مدیران تلویزیون، به عنوان ساختاری موفق رمضانی شناساند تا پس از آن بیشتر در پی ساخت آن باشند.