اینفوگرافی / کدام کشورها ارزشمندترین برندها را دارند؟

مؤسسه «برند فایننس» مؤسسه‌ای مستقل است که در زمینه مشاوره به سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر در جهت بالا بردن ارزش آن‌ها با راهکارهای مدیریتی کمک می‌کند. طبق تازه‌ترین آمار این مؤسسه، کشورهایی که ارزشمندترین برندها را در اختیار دارند، معرفی شده است. آمریکا با ارزش برند حدود ۲۶ تریلیون دلار در رتبه نخست و کشورهای چین و آلمان به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. برند ایرانی در این رتبه‌بندی با پنج پله نزول نسبت به سال ۲۰۱۷ و با ارزش ۲۳۴ میلیارد دلار در رتبه چهل و چهارم جهان قرار گرفته است.

قیمت نفت افزایش یافت

از آنجایی‌که انتظار می‌رود با اجرای تحریم‌ها علیه صادرات نفت ایران، بازار با کمبود مواجه شود، قیمت نفت روز دوشنبه به ۸۰.۳۴ دلار در هر بشکه افزایش یافت.

زعفران به۱۲میلیون تومان رسید

نایب رئیس شورای ملی زعفران با اشاره به اینکه قیمت هرکیلوگرم زعفران حداقل ۶ میلیون و حداکثر ۱۲ میلیون تومان است، گفت:هرکیلوگرم این محصول در بورس ۲۰ تا ۲۲ میلیون تومان عرضه می شود.