ترفند شرکت‌های دخانیات برای جلب نظر جوانان

شرکت‌های دخانیات با استفاده از روش‌های مختلف و صرف مبالغ هنگفت تلاش می‌کنند جوانان را متقاعد کنند که استعمال دخانیات جذاب است. بازاریابی در میان جوانان نتیجه‌بخش است چرا که آنها نسبت به پیام‌های مشوق استعمال دخانیات آسیب‌پذیرند.

آیا با افزایش سن، زمان سرعت می‌گیرد؟

مطمئنا بارها و بارها شنیده‌اید که می‌گویند زمان مثل برق و باد می‌گذرد و معمولا هم گوینده این صحبت کسی است که سن و سالی از او گذشته است. آیا واقعا با افزایش سن، زمان سریع‌تر می‌گذرد؟