آزادی ۱۱۳ زندانی جرائم غیرعمد در همدان

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی ۱۱۳ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد محبوس در زندان‌های استان در ۵ ماهه نخست امسال خبر داد .

کد خبر : 29067
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1396 - 12:43

به گزارش پایگاه خبری ججین به نقل از ایسنا ، یدالله روحانی‌منش : بر اساس گزارش واحد آمار ستاد دیه استان، از ابتدای امسال تا پایان مردادماه، ۱۱۳ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد محبوس در زندان‌های استان با مبلغ کل بدهی ۱۲۱ میلیارد و ۷۶۲ میلیون ریال همدان آزاد شده‌اند .

وی افزود: از میان ۱۱۳ زندانی آزاد شده، ۱۱۰ نفر آقا و ۳ نفر خانم هستند که از این میان پرونده ۱۵ زندانی مرتبط با دیه، ۷۸ زندانی محکومیت مالی، ۱۸ زندانی مهریه و ۲ زندانی مربوط به نفقه بوده است .

روحانی‌منش اضافه کرد: طی ارتباط با شرکت‌های بیمه و پیگیری‌های به عمل آمده مبلغ ۱۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال از این طریق برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع‌آوری شد .

مدیر ستاد دیه استان همدان عنوان کرد: با ارسال پرونده‌های دیه واجد شرایط به صندوق تأمین خسارت‌های بدنی و اخذ مبلغ ۱۴ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال، تعدادی از مددجویان از این طریق آزاد شده‌اند و مبلغ ۱۴ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال به صورت اعسار به تقسیط تأمین و پذیرفته شده است.

وی یادآور شد: طی دعوت از شکات پرونده‌ها مبلغ ۵۵ میلیارد و ۵۳۹ میلیون ریال در شورای حل اختلاف ویژه ستاد دیه، اخذ گذشت رضایتمندانه شده و مبلغ ۱۲ میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال نیز به صورت وام بانکی پرداخت شده است.

روحانی‌منش گفت: تعدادی از مددجویان با پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد و ۵۳ میلیون ریال به صورت کمک ستاد دیه آزاد شده‌اند که در این میان مددجویان نیز خود دخیل بوده و مبلغ دو میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال همیاری داشته‌اند.


https://telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.