‎احسان کرمی از ممنوع‌التصویری خود در تلویزیون خبر داد

«احسان کرمی» خواننده، مجری و بازیگر تئاتر که این روزها به‌عنوان یکی از مجریان نشست‌های جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه حضور دارد اعلام کرد که در صدا و سیما ممنوع التصویر شده است.

کد خبر : 94645
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 - 8:00

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، کرمی در واکنش به شایعاتی مبنی‌بر ممنوع التصویر شدنش در رسانه صدا و سیما گفت: بله من ممنوع‌التصویر شده‌ام و برای اولین بار خودم با حراست صداوسیما تماس گرفتم تا صحت و سقم این مساله را پیگیر شوم که به من اطلاع دادند که در تلویزیون ممنوع‌التصویر هستم.
وی درباره دلایل این تصمیم عنوان کرد: به من اعلام کرده‌اند که نامه‌ای از بالا که البته نمی‌دانم این «بالا» دقیقا کجاست زده‌اند که در آن ذکر شده من ممنوع‌التصویر هستم و اجازه فعالیت در تلویزیون را ندارم که البته این ممنوع‌التصویری مربوط به تلویزیون است و ربطی به فعالیت‌های من در تئاتر و سینما ندارد.
کرمی ادامه داد: طبق بخشنامه‌ای که ابلاغ شده، تمام آثار موسیقایی من نیز غیر قابل پخش از تلویزیون‌ اعلام شده است و این اتفاق برای چهارمین یا پنجمین بار است که برای من رخ می‌دهد و هیچگاه نیز دلیلش را پیگیری نکرده‌ام؛ البته یک بار در مورد مشکل ممنوع‌التصویری‌ام رفتم و با صحبت، سوءتفاهم‌هایی که به وجود آمده بود، برطرف شد و من توانستم در «خندوانه» اجرا داشته باشم اما به نظر می‌رسد که دوباره دلایلی برای ممنوع‌التصویری‌ام به وجود آمده است که من نباید پاسخگو باشم.
وی اظهار داشت: دلایل این اقدام مشخص نیست و ممکن است به هر دلیلی این اتفاق افتاده باشد چون‌ دوستان بدون اینکه پرسشی از ما بپرسند، قضاوت می‌کنند و تصمیم می‌گیرند. در طول چند روز گذشته مدام از من درباره ممنوع‌التصویری‌ام سوال می‌شد و به همین دلیل من هم پیگیری کردم و متوجه شدم که این مساله صحت دارد و تصمیم گرفتم که خودم آن را رسانه‌ای کنم.
احسان کرمی (زادهٔ تیر ۱۳۵۹ در تهران) مجری، بازیگر، صداپیشه و خواننده ایرانی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ در رادیو آغاز کرده ‌است.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.