یک مامور انتظامی در درگیری مسلحانه جیرفت شهید شد

رییس شورای تامین شهرستان جیرفت گفت: در درگیری ماموران نیروی انتظامی این شهرستان با سوداگران مرگ یک مامور انتظامی شهید و یک نفر دیگر زخمی شد.

کد خبر : 77702
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1397 - 6:04

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”، احمد امینی روش گفت: ماموران انتظامی جیرفت ساعت ۲۳ شب گذشته در منطقه پل جنگل آباد با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر درگیر می شوند که در این درگیری استوار فردین سنجری به دلیل اصابت گلوله قاچاقچیان به شهادت می رسد.
وی ادامه داد: در ادامه این درگیری مسلحانه ،سروان بهزادپور جانشین کلانتری ۱۱ جیرفت نیز زخمی و پس از اتمام عملیات برای مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت منتقل شد.
امینی تصریح کرد: بیش از۵۰۰ کیلوگرم تریاک و یک خودروی سواری سمند در این درگیری مسلحانه کشف و ضبط شد.
وی گفت: قاچاقچیان مواد مخدر در تاریکی شب متواری شدند که عملیات جست و جو برای یافتن این افراد ادامه دارد.
فرماندار جیرفت از مردم خواست به شایعات در فضای مجازی در مورد درگیری مأموران نیروی انتظامی توجه نکنند و اخبار را از مراجع رسمی دنبال کنند.
وی به حضور اعضای شورای تامین در بیمارستان امام خمینی (ره) برای پیگیری وضعیت سروان بهزاد پور اشاره کرد و گفت: از تمام توان کادر پزشکی و تجهیزات بیمارستان برای درمان وی استفاده خواهد شد.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت نیز گفت: تمام پزشکان متخصص مورد نیاز از ساعت ۱۲ شب گذشته در اتاق عمل حاضر شدند.
ابوالقاسم امیرمحمودی از مردم خواست تا از مراجعه به بیمارستان خودداری کنند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت نیز صبح امروز اعلام کرد: ۲ نفر از اشرار به عنوان عامل شهادت استوار فردین سنجری و زخمی کردن سروان بهزادپور در کمتر از ۶ ساعت پس از ارتکاب جرم دستگیر شدند.
حسین سلامی در جمع خبرنگاران افزود: اشد مجازات در انتظار عاملان این واقعه در نظر گرفته شده که در جیرفت اجرا خواهد شد .
وی تصریح کرد: روز گذشته (جمعه) ماموران انتظامی جیرفت پس از کسب گزارشی مبنی بر انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از پهنای جغرافیایی جنوب استان کرمان، توقیف محموله مواد مخدر در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی در حین گشت زنی در ورودی محور کهنوج به جیرفت (پل جنگل آباد) به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک می شوند و دستور توقف خودرو را صادر که بلافاصله قاچاقچیان مسلح اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می کنند که منجر به شهادت و زخمی شدن ۲ تن از ماموران انتظامی می شود.
دادستان جیرفت بیان کرد: قاچاقچیان مسلح با استفاده از تاریکی شب و توقیف یک دستگاه خودروی عبوری متعلق به یک خانم و پیاده کردن وی از محل حادثه متواری می شوند.
سلامی اظهار داشت: بلافاصله پس از این حادثه جلسه شورای تامین شهرستان جیرفت تشکیل و دستورات قضایی لازم برای دستگیری متهمان صادر شد که ظرف کمتر از چند ساعت ۲ نفر از عاملان اصلی حادثه در رودبار جنوب دستگیر می شوند.
دادستان جیرفت تصریح کرد: در این عملیات ۵۹۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از قاچاقچیان مسلح مواد مخدر به همراه یک دستگاه خودروی سمند کشف و ضبط شده است.
وی با اشاره به اینکه رسیدگی به این پرونده بصورت ویژه در دستور کار دادستانی قرار گرفته است اظهار داشت: عزم دستگاه قضایی در برخورد باقاچاقچیان مواد مخدر جدی است.
شهرستان جیرفت با ۳۰۸ هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع است.

 

 

 

 



 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.