یک فوتی و یک مصدوم بر اثر آتش‌سوزی در شهرک نور تبریز

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی از یک فوتی و یک مصدوم بر اثر آتش‌سوزی در شهرک نور تبریز خبر داد.

کد خبر : 69216
تاریخ انتشار : شنبه 4 فروردین 1397 - 16:09

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججیناز تبریز به نقل از روابط عمومی اورژانس، وحید شادی‌نیا  اظهار داشت: ساعت ۵:۱۹ صبح امروز شنبه بر اثر اتصال گاز و به دنبال آن آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در شهرک نور پسر ۹ ساله فوت و پدر خانواده راهی بیمارستان شد.

وی افزود: پدر ۵۵ ساله که  دچار سوختگی حدود ۳۰ درصد در اندام‌ها شده بود توسط اورژانس به بیمارستان سینا تبریز انتقال یافت.

پایگاه خبر ججین

داوود طالب‌نژاد مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز نیز در این زمینه اظهار داشت: گروه حریق ایستگاه شماره ۱۷ اولین تیم اعزامی سازمان آتش‌نشانی بود که در کمترین زمان در محل حادثه و شاهد زبانه کشیدن آتش از داخل طبقه همکف ساختمان ۲ طبقه شدند که سریعاً عملیات اطفاء و پیشگیری از حریق را در پیش گرفتند.

وی تصریح کرد: با توجه به شدت انفجار و آتش‌سوزی موجود در محل، گروه حریق ایستگاه شماره ۴  نیز به محل حادثه شتافته و به یاری آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۱۷ شتافتند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمن شهرداری تبریز افزود: همزمان با عملیات پیشگیری و اطفاء حریق، گروهی از آتش‌نشانان نیز با نفوذ به داخل منزل عملیات جستجو و نجات را پیش گرفته و شاهد سوختگی یک پسر ۱۱ ساله و مصدومیت پدر خانواده شدند که بلافاصله وی را برای بررسی و مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

طالب‌نژاد افزود: در اثر انفجار پنجره و شیشه‌های همکف از جا کنده و داخل منزل  نیز به شدت دچار سوختگی و خسارات شده بود و شدت انفجار نیز آسیبی به ساختمان‌های همجوار وارد نکرده بود.

گفتنی است، آتش‌نشانان در پایان عملیات، با ایمن‌سازی محل حادثه به ایستگاه مربوطه بازگشتند

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.