گام بلند لیورپول با زدن ۵ گل/ رم امیدوار به تکرار معجزه در المپیکو

تیم فوتبال لیورپول در دیدار رفت مقابل رم در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با درخشش محمد صلاح به بردی پرگل دست یافت تا گام بلندی را برای حضور در مسابقه فینال بردارد.

کد خبر : 72974
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1397 - 20:43

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، تیم های فوتبال لیورپول و رم سه شنبه شب در دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آنفیلد برابر یکدیگر قرار گرفتند که در پایان لیورپول با حساب ۵ بر ۲ حریف خود را شکست داد.

رم بازی را خوب شروع کرد و اولین ضربه داخل چارچوب را توسط استروتمن انجام داد اما لیورپول روی پاس صلاح و ضربه خطرناک فیرمینو خیلی زود به رم پاسخ داد. بعد از آن بازی متوقف شد. مشکل پرچم کمک داور که باعث ایجاد وقفه در دقایق آغازین شده بود در این سطح از مسابقات فوتبال کم سابقه بوده است.

الکس چامبرلین، مدافع راست ارزشمند لیورپول در دقیقه ۱۸ بخاطر مصدومیت تعویض شد و واینالدام جای او را گرفت. یک دقیقه بعد رم تا آستانه گل پیش رفت. شوت ناگهانی و سهمگین کولاروف به تیر افقی اصابت کرد تا میزبان با خوش شانسی دروازه خود را بسته ببیند.

در دقیقه ۲۹ سادیو مانه در یک ضد حمله برق آسا با دروازه بان رم تک به تک شد اما بهترین موقعیت گلزنی را با بی دقتی به بالای دروازه زد. لیورپول که در این دقایق بازی را در اختیار داشت در دقیقه ۳۴ روی پاس عرضی از چپ و ضربه مانه به گل رسید اما کمک داور به درستی آن را آفساید اعلام کرد.

لیورپول در دقیقه ۳۶ به گل رسید. محمد صلاح در گوشه محوطه جریمه رم صاحب توپ شد و با ضربه فنی دیدنی خود دروازه حریف را باز کرد. صلاح بعد از گل خوشحالی نکرد. ضمن اینکه رمی‌ها معترض بودند قبل از این گل روی بازیکن این تیم خطا صورت گرفت.

تیم لیورپول دو دقیقه بعد تا آستانه گل دوم نیز پیش رفت. روی کرنر از راست لووره با ضربه سر محکم خود تیر افقی دروازه رم را به لرزه در آورد.

میزبان در دقیقه ۴۵ به گل دوم رسید. محمد صلاح در یک ضد حمله سریع توپ را به فیرمینو رساند و با فرار خود روی پاس ستاره برزیلی با آلیسون تک به تک شد تا با ضربه ای دقیق دروازه رم را برای دومین بار باز کند.

لیورپول در نیمه دوم هم دست از حمله بر نداشت و در دقیقه ۵۶ به گل رسید. محمد صلاح این بار با پاس گل عالی خود سادیو مانه را در موقعیت گلزنی قرار داد تا مانه کار را تمام کند.

میزبان در ضد حمله ای دیگر گل سوم را هم به ثمر رساند. محمد صلاح بار دیگر از راست فرار کرد و این بار با پاس عرضی خود فیرمینو را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد تا کار رم تمام شود.

رم که کاملا بهم ریخته به نظر می رسید در دقیقه ۶۹ گل پنجم را هم دریافت کرد. ارسال یک کرنر از راست با ضربه سر فیرمینو به تیر مخالف همراه شد تا اینگونه گل پنجم ثبت شود.

سرانجام در دقیقه ۸۱ تیم رم به گل رسید. ادین ژکو پشت مدافعان حریف صاحب توپ شد و با ضربه دقیق خود به زاویه مخالف دروازه لیورپول را گشود.

رم در دقیقه ۸۵ به ضربه پنالتی رسید و دیه گو پروتی آن را به گل دوم تبدیل کرد. یک دقیقه بعد شوت سرکش ژکو دروازه لیورپول را تهدید کرد.

تیم رم که خیلی دیر بازی تهاجمی خود را شروع کرده بود با زدن دو گل در دقایق پایانی امیدوار ماند تا معجزه بازی با بارسلونا را بار دیگر در ورزشگاه المپیکو تکرار کند و با برتری ۳ بر صفر در خانه راهی فینال شود.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.