کیفرخواست پرونده “حسین فریدون” صادر شد

سخنگوی قوه‌قضاییه از صدور کیفرخواست پرونده حسین فریدون خبر داد.

کد خبر : 95103
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 بهمن 1397 - 12:40

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین ،حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در ادامه نشست خبری امروز خود، با تشکر از نمایندگان مجلس بابت پیگیری‌ پرونده‌ها گفت: قبل از درخواست نمایندگان در خصوص پرونده حسین فریدون کیفرخواست در دوم بهمن صادر شده و به دادگاه رفته و شاید دادگاه در همین اسفندماه دایر شود.

وی درباره علنی‌بودن دادگاه گفت: علنی بودن آن هم منوط به نظر قاضی است و نمایندگان که خودشان قانونگذار هستند این را می‌دانند.

معاون اول قوه‌قضاییه اظهار کرد: حکم دادگاه در مورد آن متهمانی از پرونده بانک سرمایه که جلسات برگزار و دفاع آخر گرفته شده در حال انشاء است که احتمالا هفته آینده تایپ و امضا شود که اعلام می کنیم.

محسنی‌اژه‌ای گفت: در طول سال ۹۶ و ۹۷ قوه‌قضاییه نهایت تلاش را برای کمک به تولیدگران و دولت و کارگاهها کرده است و از تعطیلی این کارگاه‌ها جلوگیری کرده است. برای پروندههای صنایع هم سعی خاص وجود دارد اما این به آن معنا نیست که پرونده‌های دیگری به آن شعب ارجاع نمیشود.

سخنگوی قوه‌قضاییه درباره اظهارات حسن عباسی درخصوص رییس جمهور گفت: در این زمینه هم دادستان تهران و هم وزارت اطلاعات گزارشی دادند که برای رسیدگی به دادسرا رفته است.

مغایرت برخی بخش‌های لایحه حمایت از خانواده با استحکام خانواده

وی همچنین با اشاره به لایحه حمایت از زنان گفت: سیاست کلی بر حبسزدایی است اما در لایحه حمایت از زنان برای مسائل گوناگون حبس در نظر گرفته شده که در مغایرت با استحکام خانواده است، اشکالات زیاد دارد که در چهار جلسه با حضور نمایندگان دولت اصلاحاتی انجام شد که نیاز به کار بیشتری دارد.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.