کلمبیا با کی‌روش حذف شد، آرژانتین به برزیل رسید

نبرد مورد انتظار هواداران فوتبال در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا شکل گرفت و تیم کی‌روش هم حذف شد.

کد خبر : 101152
تاریخ انتشار : شنبه 8 تیر 1398 - 8:01

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم ملی آرژانتین با برتری ۲ – صفر مقابل ونزوئلا در دومین بازی مرحله یک‌چهارم‌نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا، رقیب برزیل میزبان در مرحله نیمه‌نهایی شد.  «آلبی سلسته» با گل مارتینس در دقیقه ۱۰ پیروز به رختکن رفت و در نیمه دوم و در لحظاتی که رقیب برتر بود، توسط لوسلسوی تازه‌وارد در دقیقه ۷۴ به گل دوم دست یافت تا با کسب دومین پیروزی متوالی ۲ – صفر رقیب برزیل میزبان در نیمه‌نهایی کوپاآمه‌ریکا شود و نبرد کلاسیک آمریکای‌جنوبی را رقم بزند.

در دیدار سوم از مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها تیم‌های کلمبیا و شیلی از ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز (شنبه به وقت تهران) در ورزشگاه ماراکانا به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در ۹۰ دقیقه قانونی بازی به تساوی بدون گل انجامید، این در حالی است که دو گل شیلی با استفاده از کمک‌داور ویدئویی (VAR) مردود اعلام شد.

در  ضربات پنالتی این شیلی بود که موفق شد ۵ بر ۴ به برتری برسد و ضمن حذف شاگردان کی‌روش از گردونه رقابت‌ها، به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها صعود کنند. شیلی در مرحله بعد به مصاف برنده دیدار اروگوئه – پرو خواهد رفت.

در ضربات پنالتی به ترتیب خامس رودریگس، ادوین کاردونا، خوان کوادرادو و یری مینا برای کلمبیا گلزنی کردند و ویلیام تسیلو پنالتی پنجم را برای تیم تحت‌هدایت کی‌روش به هدر داد. در سوی دیگر آرتورو ویدال، ادواردو وارگاس، اریک پولگار، چارلز آرانگوئیس و الکسیس سانچس ضربات پنالتی شیلی را تبدیل به گل کردند.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.