چشم‌پوشی از حقابه ارس و قزل اوزن گناه نابخشودنی است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: چشم‌پوشی از حقابه قزل اوزن و ارس گناهی نابخشودنی است که شرکت آب منطقه‌ای باید در احقاق حقوق مردم استان از این دو حوزه تلاش کنند.

کد خبر : 93629
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 بهمن 1397 - 6:37

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، عباس کریمی در جلسه بررسی ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید با انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران کل در جلسه توسعه و ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید اظهار کرد: باید مشخص شود که چرا برخی از مدیران همچون مدیریت امور اراضی، اقتصاد و دارایی و … در این جلسه حاضر نشدند که در صورت قصور باید مورد توبیخ قرار گیرند.

وی ضرورت تامین آب دشت اردبیل را یادآور شد و خاطرنشان کرد: آب منطقه‌ای در این زمینه دچار غفلت شده و با چشم‌پوشی از حقابه استان از قزل اوزن و سد ارس به نوعی به گناه نابخشودنی دست زده که قطعا به نفع استان نخواهد بود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل بیان کرد: ما در حالی که با معضل بیکاری در سطح ملی و استانی روبرو هستیم برای عبور از این شرایط باید طرح‌های توسعه‌ای در بخش تولید مورد توجه قرار گیرد و همه موظف هستیم در قالب شهرک‌ها و نواحی صنعتی تمامی زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم.

کریمی گفت: به هیچ وجه آب منطقه‌ای نباید با توسعه شهرک صنعتی شماره دو اردبیل و تامین آب مورد نیاز مخالفت کند در حالی که توسعه شهرک صنعتی شماره دو مورد تاکید استاندار اردبیل و دیگر مدیران استانی می‌باشد.

وی به قصور و کوتاهی شرکت آب منطقه‌ای در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: مدیران سابق آب منطقه‌ای باید به دلیل کوتاهی که در حوزه تامین منابع آب مرتکب کرده‌اند، مورد محاکمه قرار گرفته و در برابر این مردم پاسخگو باشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل تصریح کرد: علاوه بر تامین آب شهرک صنعتی شماره دو اردبیل و طرح توسعه آن ضروری است به سمتی حرکت کنیم تا در سایر شهرک‌ها نواحی صنعتی نیز که اغلب تقاضامحور هستند، شرایط مساعدی را در تامین آب مورد نیاز فراهم کنیم.

 

 


 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.