پوگبا: اکنون زمان مناسبی برای تجربه چالشی جدید است

پل پوگبا، هافبک فرانسوی شیاطین سرخ تأیید کرد به دنبال ترک اولدترافورد است.

کد خبر : 100662
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 خرداد 1398 - 12:13

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری تسنیم، پل پوگبا که این روزها شایعات زیادی در خصوص احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد مطرح است و گفته می‌شود دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس نسبت به خدمت گرفتن وی علاقه‌مند هستند، از علاقه‌اش برای ترک منچستریونایتد سخن گفت. این هافبک فرانسوی که دو فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد، در فصل اخیر فراز و نشیب زیادی داشت، فصلی که در ۳۵ بازی لیگ برتری به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن ۱۳ گل، ۹ پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.

پوگبا ۲۶ ساله در یک تور تبلیغاتی در شهر توکیوی ژاپن در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش گفت: همانطور که شما گفتید صحبت‌های زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای من می‌شود. من سه سال فوق‌العاده همراه با لحظات خوب و لحظات بد در منچستریونایتد را تجربه کردم. پس از این فصل و اتفاقاتی که افتاد که بهترین فصل من هم بود، فکر می‌کنم اکنون زمان مناسبی برای تجربه چالشی جدید در جایی دیگر است. من به این موضوع فکر می‌کنم که چالشی جدید در جایی دیگر داشته باشم.

گفته می‌شود رئال مادرید قصد دارد با ۱۵۰ میلیون پوند پوگبا را از منچستریونایتد به خدمت بگیرد و اظهارنظر جدید وی در خصوص کسب چالشی جدید اشاره به پیوستن وی به جمع شاگردان زین‌الدین زیدان دارد.

 


 

 

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.