«پادشاه اهریمنی» به کتابفروشیها آمد

رمان «پادشاه اهریمنی» نوشته سیندا ویلیامز چایما با ترجمه زهرا رحیمی توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شد.

کد خبر : 103395
تاریخ انتشار : شنبه 19 مرداد 1398 - 10:27

پایگاه خبر ججین

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، رمان «پادشاه اهریمنی» نوشته سیندا ویلیامز چایما به‌تازگی با ترجمه زهرا رحیمی توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب اولین عنوان از مجموعه «هفت اقلیم» است که به قلم نویسنده مذکور نوشته شده و این ناشر قصد دارد ترجمه عناوینش‌ را منتشر کند.

سیندا ویلیامز چایما یکی از نویسندگان پرفروش فهرست نیویورک تایمز است که ۶۷ سال دارد و به‌خاطر کتاب‌هایی که در ژانر فانتزی برای نوجوانان نوشته شهرت دارد. او ۳ مجموعه مهم دارد که «هفت‌اقلیم» یکی از آن‌هاست و ۴ عنوان دارد. «پادشاه اهریمنی» به‌عنوان اولین کتاب این مجموعه، سال ۲۰۰۹ منتشر شد. پس از آن نیز ۳ کتاب دیگر مجموعه هرکدام در سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ عرضه شدند.

شروع داستان این مجموعه فانتزی از جایی است که هان آلیستر مچ سه جادوگر جوان را هنگام آتش‌زدن کوهستانِ مقدسِ هانالیا می‌گیرد. برای اینکه مایکا بیار، پسر جادوگر اعظم نتواند از طلسم علیه‌اش استفاده کند، هان آن را از مایکا می‌دزدد. طلسم زمانی متعلق به پادشاه اهریمی بوده؛ پادشاهی که هزاران سال قبل نزدیک بود دنیا را نابود کند. با چنین مهره‌ قدرتمندی در دستانش، هان می‌داند بیارها هرکاری خواهند کرد تا طلسم را از او پس بگیرند.

در ادامه داستان در جلد اول این مجموعه، ریسا آنا ماریانا، شاه‌دختِ وارثِ سرزمین سرحدات ماهور هم که درگیر مشکلات خودش است، بعد از سه سال اسب‌سواری و شکار با خانواده‌ پدرش در قبیله، تازه به دربار سرحدات بازگشته است. ریسا آرزو می‌کند روزی مثل هانالیا شود؛ ملکه‌ افسانه‌ای که پادشاه اهریمنی را کشت و دنیا را نجات داد. ولی ظاهراً مادرش نقشه‌های دیگری برای او دارد.

ادامه داستان این کتاب و مجموعه بناست به برخورد زندگی هان آلیستر و ریسا بیانجامد…

این‌کتاب با ۴۸۸ صفحه و قیمت ۶۵ هزار تومان منتشر شده است.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.