ویلموتس:قراردادم با ایران را فسخ کردم

سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران در تازه ترین اظهار نظر خود خبر از فسخ قراردادش با فدراسیون فوتبال داد اما تاکید کرد به دنبال پیدا کردن راه حل دوستانه برای جدایی هستند.

کد خبر : 109200
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 آذر 1398 - 7:19

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، مارک ویلموتس که خرداد ماه سال جاری قبول کرد روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران به عنوان جانشین کارلوس کی روش بنشیند پس از هفت ماه تصمیم به کناره گیری از سمت خود گرفت تا تیم ملی ایران را در ادامه رقابت های مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با چالشی حدید روبرو کند.

ویلموتس در آخرین اظهار نظر خود در فضای مجازی به گفتن چند جمله بسنده کرد که مهم ترین آن فسخ قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران و عدم توافق نهایی بر سر این موضوع است.

وی در توئیت خود نوشته است: «بر خلاف اطلاعاتی که از رسانه های عمومی ایران گزارش می شود هیچگونه توافقنامه دوستانه ای بین فدراسیون فوتبال ایران و من و همکارانم صورت نگرفته است. در حال مذاکره ایم تا راه حل دوستانه پیدا کنیم. به دنبال عدم رعایت مفاد قرارداد توسط فدراسیون فوتبال ایران و به دنبال اینکه من فسخ قرارداد کاملا موجه کردم پرونده در اختیار وکلای من است. توضیح بیشتری نمی توانم بدهم.»

پایگاه خبر ججین


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.