وقوع قتل در میهمانی مجردی در ولنجک

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ از وقوع یک‌فقره قتل در یک میهمانی مجردی در ولنجک خبر داد.

کد خبر : 75463
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 - 18:57

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”، سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی در این باره گفت: اراذل و اوباش سطح یک تهران که چندی پیش با شلیک گلوله پلیس از ناحیه پا مورد هدف قرار گرفته و دستگیر شده بود، این‌بار پس از آزادی از زندان و در میهمانی مجردی اقدام به کشتن یکی از دوستان خود و مجروح کردن دو تن دیگر کرد و در حال حاضر به اتهام قتل‌عمد تحت‌تعقیب اداره‌دهم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفته است.

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت: ساعت ۲۰ روز گذشته(چهارشنبه مورخه ۱۳۹۷/۰۲/۲۶) وقوع یک فقره فوت ناشی از اصابت چاقو، به کلانتری ولنجک اعلام شد. با حضور ماموران در بیمارستان مشخص شد فردی حدود ۳۵ ساله همراه دو نفر دیگر که آنها نیز مورد اصابت جسم تیز قرار گرفتند، برای اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شده اما با وجود انجام اقدامات پزشکی فوت می‌کند.

با اعلام خبر به اداره ویژه قتل پلیس آگاهی، کارآگاهان این اداره در بیمارستان حاضر شده و در تحقیقات از دو مجروح صحنه درگیری اقدام به شناسایی یکی از اراذل و اوباش سطح یک شهر تهران به‌عنوان قاتل فراری کردند.

شاهدان صحنه جنایت در اظهارات خود عنوان داشتند که هر سه نفر آنها از دوستان قاتل هستند که پس از آزادی وی (قاتل) از زندان، در خانه‌ی مجردی مقتول اقدام به گرفتن میهمانی برای قاتل کرده اما در ادامه بین آنها درگیری رخ داده و قاتل با سلاح سرد همراه خود هر سه نفر آنها را مورد ضربات چاقو قرار داده که پس از انتقال به بیمارستان، مقتول(میزبان میهمانی)فوت کرده است.

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: از زمان اعلام خبر به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و تشکیل پرونده قتل عمد، تحقیقات ویژه پلیسی برای دستگیری قاتل در دستور کار اداره دهم قرار گرفته است.

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.