وظیفه وزارت‌اطلاعات مچگیری نیست،گرفتن دست‌ خطاکاران است

وزیر اطلاعات در همایش شهید رجایی در استان قزوین گفت: مدیران کشور سرمایه‌های یک کشور هستند؛ وظیفه وزارت اطلاعات مچ‌گیری نیست بلکه صیانت از سرمایه‌های انسانی است، وزارت اطلاعات وظیفه دارد اگر دید مدیری خطا می‌کند دست او را بگیرد.

کد خبر : 104421
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 شهریور 1398 - 10:44

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی در جشنواره استانی شهید رجایی استان قزوین که امروز پنجشنبه هفتم شهریور ماه در سالن اجتماعات امامی استانداری قزوین برگزار شد ضمن گرامی‌داشت هفته دولت بیان کرد: به توصیه مقام معظم رهبری بهتر است در هفته دولت مدیران دولتی خودشان را ارزیابی کنند.

وی در این‌باره با اشاره به روایات مختلف تصریح کرد: اگر خودمان به حساب خودمان برسیم می‌توانیم اشکالات‌مان را برطرف کنیم‌. ما در کشورمان در شرایطی هستیم که با یک سلسله امتحانات مواجهیم و این امتحانات بنا به فرموده خداوند در قرآن، سنت همیشگی است و همواره برای ما وجود داشته و دارد.

وی با اشاره به روز مباهله عنوان کرد: مباهله به ما آموخت کثرت و عده و عده در موفقیت کارها مهم نیست، بلکه کیفیت از کمیت‌ مهم‌تر است، موفقیت به روح بلند انسان‌ها، قدرت مقاومت، صبر، ثابت قدمی در برابر مشکلات و ایستادگی در برابر دشمن بستگی دارد. ملتی می‌تواند در برابر دشمن با اراده بایستد که در سختی‌ها مقاومت داشته باشد، همانگونه که مقام معظم رهبری در این شرایط راهکار مقاومت را مطرح کردند و مردم و مسئولان این امر را سرلوحه کار خود قرار دادند.

وزیر اطلاعات با اشاره به این‌که «مقاومت ما نتیجه شهادت شهدای ماست» ادامه داد: تا زمانی که فرهنگ شهادت در یک جامعه وجود داشته باشد بستری برای ذلت ملت وجود نخواهد داشت‌.

وی بیان کرد: مدیران کشور سرمایه‌های یک کشور هستند و وظیفه وزارت اطلاعات مچ‌گیری نیست بلکه صیانت از سرمایه‌های انسانی است، وزارت اطلاعات وظیفه دارد اگر دید مدیری خطا می‌کند دست او را بگیرد. مدیران و مسئولان با مدیریت جهادی باید شب و روز کار و در خدمت به مردم مجاهدت کنند، برای ما در عرصه خدمت شب و روز معنی ندارد، خدمت شیرین است و در فرهنگ ائمه به عنوان یک نعمت تلقی شده است. برای خدمت به مردمی که در راه انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند، باید هرچه بیشتر تلاش کنیم، چون خدمت به مردم برای ما سعادت است‌.

وی با اشاره به سال رونق تولید نیز گفت: در شرایط جنگ اقتصادی هستیم، در این شرایط وظیفه ما حمایت از کسانی است که برای سرمایه‌گذاری و تولید در کشور تلاش و خط تولید و یا خدمات جدیدی را راه‌اندازی می‌کنند تا بتوانیم کشور را از جنبه‌های مختلف خودکفا و در برابر ضربات دشمن مقاوم کنیم.

علوی در پایان عنوان کرد: در شرایطی هستیم که کار کردن سخت است اما هنر، کار کردن در شرایط سخت است، از سختی‌ها استقبال کنیم؛ زیرا عبور از سختی‌ها سربلندی را به دنبال دارد.


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.