واکنش مطهری به هتک حرمت ساحت حریم کریمه اهل بیت (س)

علی مطهری در واکنش به رخدادها در قم خواستار بازداشت و محاکمه هتاکان به حرمت ساحت حرم حضرت معصومه (س) شد.

کد خبر : 113853
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اسفند 1398 - 22:16

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایسنا، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به هتک حرمت ساحت حریم کریمه اهل بیت در توییتی نوشت: «افراد جامدفکری که در اعتراض به بسته‌شدن درب حرم حضرت معصومه به آنجا هجوم بردند و درب را شکستند باید بازداشت و مجازات شوند، هم به خاطر کمک به شیوع ویروس کرونا و هم به دلیل ایجاد وهن برای اسلام و شیعه. آنها یاد خوارج را زنده کردند.»

 

پایگاه خبر ججین

 

پس از اعلام رسمی و اعمال بسته شدن درب های حرم مطهر حضرت معصومه(س) عده ای تندرو به بهانه اینکه نباید درب های حرم بسته شود به سمت حرم هجوم آوردند و به حرم هتک حرمت کردند.

در واقع با اعلام رسمی بسته شدن درهای حرم حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران که در قالب یک بیانیه مشترک از سوی بهرام سرمست استاندار قم و تولیت های حرم حضرت معصومه و مسجد جمکران به منظور همراهی با روند مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا انجام شد،  عده ای با جمع شدن مقابل درهای حرم مطهر، به این اقدام اعتراض کردند و این اعتراض هماهنگ به اغتشاش کشیده شد.

این گروه از افراد که هنوز انتساب رسمی آنها به یک دسته و گروه سیاسی و مذهبی مشخص نیست همچنان در محل حضور دارند و در مقابل تلاش نیروی انتظامی و نهادهای مسئول برای متفرق کردن آنها ایستادگی می کنند. این درحالی است که نیروی انتظامی از تمام توان خود برای برقرار نظم استفاده می کند.

 


 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.