واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تهدیدات تروریستی علیه سردار قاآنی؛ علنی‌سازی تروریسم هدفمند و دولتی آمریکا

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات تهدیدآمیز یک مقام آمریکایی علیه فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که این اظهارات در واقع علنی‌سازی تروریسم هدفمند و دولتی آمریکا است.

کد خبر : 111356
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 19:19

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنج‌شنبه در واکنش به سخنان اخیر «برایان هوک» نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران که آشکارا «سردار اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تهدید به ترور کرده است، اعلام کرد که سخنان این مقام وزارت امور خارجه علنی سازی رسمی و پرده برداری آشکار از تروریسم هدفمند و دولتی ایالات متحده آمریکا است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: اینک، پس از رژیم صهیونیستی آمریکا دومین رژیمی است که رسما اعلام می کند امکانات دولت و نیروهای مسلح خود را برای اقدامات تروریستی بکار گرفته و در آینده نیز ادامه خواهد داد.

موسوی روی آوری رژیم آمریکا به اقدامات تروریستی را نشانه ضعف، استیصال و سردرگمی مقامات این رژیم دانست و با محکوم کردن اظهارات وقیحانه و اقدامات تروریستی سردمداران این رژیم، از اعضای جامعه بین المللی خواست این اقدامات و تشویق به تروریسم دولتی را محکوم نمایند؛ چرا که تداوم این روند دیر یا زود گریبانگیر همگان خواهد شد.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.