هواپیمایی اتریش پروازهای ایران را محدود می‌کند

خطوط هوایی اتریش اعلام کرد که از شهریور امسال پروازهای مستقیم خود به شهرهای اصفهان و شیراز را پایان خواهد داد.

کد خبر : 80633
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 تیر 1397 - 14:54

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، خطوط هوایی اتریش در سال میلادی جاری دست به تغییراتی در برنامه و مسیرهای پروازی خود خواهد زد که هدف اصلی از آن ها تغییر سهام شرکت اعلام شده است.

طبق برنامه اعلام شده، از ماه سپتامبر (شهریور)، شهرهای اصفهان و شیراز ایران دیگر جایی در برنامه پروازی خطوط هوایی اتریش نخواهند داشت، ولی پروازها به مقصد تهران پابرجا خواهند ماند.

این شرکت اتریشی قصد دارد از ماه اکتبر، مقاصد دیگری همچون هنگ کنگ، هاوانا و کلمبو را نیز از برنامه زمستانی پروازهای خود حذف کند.

این تصمیم یک روز پس از آن اتفاق افتاد که شرکت هواپیمایی هلند اعلام کرد به دلایل اقتصادی قصد دارد پروازهایش به تهران را از دوم مهرماه معلق کند.

به نوشته وب‌سایت شرکت کی ال ام به دلیل نتایج و چشم انداز اقتصادی منفی پرواز به تهران، آخرین هواپیما از آمستردام به تهران در روز ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۸ (۳۱ شهریور) پرواز خواهد کرد و متعاقب آن ۲۳ سپتامبر (اول مهر) در فرودگاه اسکیپول آمستردام به زمین خواهد نشست.

پس از خروج دولت آمریکا از توافق هسته‌ای برجام و اعلام موج جدیدی از تحریم های یکجانبه علیه ایران، بسیاری از شرکت های خارجی از بیم جریمه های سنگین توسط آمریکا، تصمیم به خروج از ایران گرفته اند.

 


 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.