هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال| پیروزی شهرخودرو و پرسپولیس

تیم شهرخودرو در دیدار با ماشین‌سازی در هفته هجدهم لیگ برتر به پیروزی رسید تا موقتا تا رده چهارم صعود کند.

کد خبر : 111863
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 - 13:50

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری فارس،  دیدار تیم‌های فوتبال شهرخودرو و ماشین‌سازی در هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۱۵ آغاز شد و با پیروزی ۳ بر یک شهر خودرو به پایان رسید.

در نیمه اول این دیدار سعید صادقی از روی نقطه پنالتی گل شهرخودرو را به ثمر رساند اما دقایقی بعد بابک مرادی گل تساوی را از روی ضربه پنالتی به ثمر رساند. نیمه اول با تساوی یک – یک به پایان رسید.

در نیمه دوم محمدعلی فرامرزی در دقیقه ۵۵ گل دوم را برای شهرخودرو به ثمر رساند و در ادامه روح الله سیف اللهی گل سوم را وارد دروازه حریف کرد تا در نهایت شهر خودرو بردی پرگل را کسب کند.

در ادامه هفته هجدهم لیگ برتر تیم پرسپولیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی به مصاف تیم نفت آبادان رفت که مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

تیم پرسپولیس مقابل نفت آبادان هفتمین برد متوالی خود در لیگ را به دست آورد و با ۴۰ امتیاز تک و تنها در صدرجدول باقی ماند. سرخپوشان با برد و یک تلفات راهی دربی شدند زیرا در این مسابقه شجاع خلیل زاده با کارت زردی که گرفت چهار اخطاره و از حضور در بازی با استقلال محروم شد.

نفت آبادان هم با سرمربی بلاتکیف خود چهارمین شکست فصل و اولین باخت خانگی خود را تجربه کرد. اسکوچیچ قبل از بازی با پرسپولیس گفته بود از تیم جدا می شود. نفت آبادان در بازی رفت هم مقابل پرسپولیس یک بر صفر بازنده شده بود و در این مسابقه آن باخت دقیقا تکرار شد.


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.