هالیوود زندگی «مایکل جکسون» را فیلم می‌کند

تهیه‌کننده فیلم موفق «راپسودی بوهمی» قصد دارد فیلم زندگی «مایکل جکسون» ستاره موسیقی پاپ جهان را نیز به سینما بیاورد.

کد خبر : 108645
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آذر 1398 - 7:55

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری ایسنا، «گراهام کینگ» تهیه‌کننده آمریکایی حق ساخت یک فیلم بلند سینمایی بر اساس  زندگی «مایکل جکسون» را از بنیاد این خواننده مطرح و پرحاشیه دریافت کرده است.

انتظار می‌رود این فیلم به زندگی «جکسون» از زمان ورود به دنیای موسیقی در دوران کودکی تا تبدیل شدن به یک ستاره جهانی و در نهایت مرگ او در سال ۲۰۰۹ در سن ۵۰ سالگی بر اثر مصرف بیش از حد داروهای آرام‌بخش بپردازد.

«جان لوگان» نگارش فیلمنامه فیلم زندگی‌نامه «مایکل جکسون» را بر عهده خواهد داشت.

«گراهام کینگ» سال گذشته تهیه‌کنندگی مستند «راپسودی بوهمی» درباره  زندگی «فردی مرکوری» خواننده آمریکایی که در سال ۱۹۹۱ بر اثر ابتلا به ایدز درگذشت را نیز بر عهده داشت. این فیلم در نهایت موفق به کسب چهار جایزه اسکار از جمله بهترین بازیگر مرد (رامی مالک) شد و به فروش ۹۰۰ میلیون دلاری در گیشه جهانی دست یافت.

گفته می‌شود قرار نیست این فیلم بلند تصویری بدون حاشیه از زندگی «مایکل جکسون» ارائه دهد. «جکسون» در سال ۱۹۹۴ و ۲۰۰۵ میلادی دوبار به اتهام کودک آزاری محاکمه شد اما در نهایت بی‌گناه معرفی شد.

امسال نیز مستند برنده جایزه امی «ترک ناکجاآباد» درباره «مکایکل جکسون» رونمایی شد و در آن دو مرد درباره تجربه آزار و اذیتشان توسط «جکسون» در دهه ۹۰ میلادی صحبت کردند که این مستند با واکنش‌ جدی خانواده «جکسون» نیز رو به رو شد و آنها این مستند را فاقد اعتبار معرفی کردند.

قرار است یک نمایش موزیکال نیز درباره «مایکل جکسون» از جولای ۲۰۲۰ در برادوی به روی صحنه برود.


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.