هاشمی: انتخابات شورایاری‌ها هیچ وقت مشارکت بالایی نداشته است!

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه شرکت در انتخابات شورایاری‌ها هیچ وقت مشارکت بالایی نداشته گفت: بیشترین افرادی که تاکنون در این انتخابات در دوره‌های گذشته شرکت کرده‌اند حدود ۵۰۰ هزار نفر بوده‌ است!

کد خبر : 102340
تاریخ انتشار : جمعه 4 مرداد 1398 - 10:14

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری تسنیم، محسن هاشمی امروز با حضور در ستاد نظارت انتخابات شورایاری‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت در انتخابات شورایاری‌ها هیچ وقت مشارکت بالایی نداشته است و بیشترین افرادی که تاکنون در این انتخابات در دوره‌های گذشته شرکت کرده‌اند حدود ۵۰۰ هزار نفر بوده‌ و اگر به همین منوال پیش برود این انتخابات بهتر از گذشته خواهد بود.

وی افزود: بنده برای نخستین بار است که در این انتخابات شرکت می‌کنم و در انتخابات قبلی شرکت نکرده بودم.

رئیس شورای شهر تهران درباره امکان رای دادن چند باره شهروندان نیز گفت: من این موضوع را تست کردم و امکان رای دادن چند باره وجود ندارد چرا که من امروز این موضوع را در دو شعبه تست کردم و با ارائه کارت ملی مشخص شد که بنده رای داده‌ام.

هاشمی درباره میزان مشارکت مردم نیز تصریح کرد: انتخابات شورایاری‌ها مشارکت بالایی در ۴ دوره قبلی نداشته و مشارکت نسبی است.

وی گفت: تا ساعت ۱۲ ظهر امروز نزدیک به ۷۰ تا ۸۰ هزار نفر در انتخابات شرکت کردند و اگر به همین منوال پیش برود، میزان مشارکت در این دوره از انتخابات بیشتر از گذشته خواهد بود.

 


 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.