نکونام به استقلال رسید، خطیبی به سپاهان

مدیرکل بهره‌برداری آزادراه‌ها از افزایش نرخ عوارض آزادراه‌ها خبر داد و گفت: این عوارض بسته به هر مسیر و آزادراهی متفاوت است اما بر اساس آخرین ابلاغیه وزیر راه و شهرسازی، به صورت میانگین ۲۱ درصد نرخ عوارض آزادراهی در کشور افزایش پیدا کرده که با پنج ماه تاخیر از ابتدای شهریور ماه امسال اعمال شده است.

کد خبر : 104412
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 شهریور 1398 - 8:29

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، لیگ برتر فوتبال ایران در حالی امروز (پنج‌شنبه) با چهار دیدار آغاز می‌شود که مدعیان اصلی قهرمانی در خانه‌هایشان به مصاف رقبا می‌روند.

شهرخودرو خراسان – شاهین شهرداری بوشهر، ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه امام رضا(ع)

نخستین دیدار امروز در مشهد و بین شاگردان گل‌محمدی و ویسی برگزار می‌شود. برد خارج از خانه هفته گذشته، مشهدی‌ها را تا رده دوم جدول بالا برد تا شهرخودرو مثل سال گذشته، پرقدرت لیگ را آغاز کند. دومین گام شهرخودرو برای اثبات خود در جدول، از پیش رو برداشتن تیم تازه لیگ برتری شاهین شهرداری بوشهر است و با وجود مصدومیت امین قاسمی‌نژاد، روح‌الله باقری و یونس شاکری بار خط حمله تیم را به دوش می‌کشند. سروش رفیعی هم که در دیدار برابر پیکان غایب بود، در این دیدار می‌تواند برای تیم جدیدش بازی کند.

در سوی دیگر میدان، تازه لیگ برتری شده‌های بوشهری لیگ نوزدهم را ضعیف آغاز کردند و خیلی زود قعرنشین شدند. باخت ۳ بر صفر برابر سپاهان در دیداری که شاهینی‌ها نیمه اول را خوب بازی کرده بودند نشان داد این تیم برای بقا در لیگ برتر باید تلاش بیشتری انجام دهد. البته شاگردان ویسی خسته‌تر از حریف خود هستند  زیرا آن‌ها بعد از برگزاری آخرین بازی هفته اول، ۳ روز پیش هم یک دیدار دوستانه را برگزار کردند و سفر طولانی هم به شهر مشهد خواهند داشت.

استقلال – فولاد، ساعت ۱۹، ورزشگاه آزادی

شکست غیر قابل انتظار برابر ماشین‌سازی، استقلال را خیلی زود از ۳ مدعی دیگر یعنی پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو عقب انداخت تا نخستین بازی رسمی استراماچونی در ایران با خاطره خوبی برای مربی ایتالیایی همراه نباشد. تنها غایب استقلالی‌ها برای این دیدار محمد بلبلی است که روز گذشته و با رای کمیته تعیین وضعیت، ۶ ماه از میادین محروم شد. آبی‌های پایتخت برای جبران شکست هفته اول و عقب نیفتادن از کورس قهرمانی محکوم به برد تیمی هستند که آن‌ها هم شکست دور از انتظاری را در خانه متحمل شدند.

در سوی دیگر فولاد با مربی به میدان می‌رود که خاطرات خوشی را با آبی‌های پایتخت در آسیا رقم زد و به جمع ۴ تیم برتر آسیا رسید. فولاد با نکونام هایجک شده خیلی زود تمریناتش را آغاز کرد و عملکرد این تیم در بازار نقل و انتقالات خبر از مدعی جدیدی در لیگ نوزدهم می‌ داد. گل استثنایی عقیل کعبی در هفته قبل، ۳ امتیاز را از جیب فولاد ربود و خوزستانی ها اگر می خواهند به جمع مدعیان برگردند باید در برابر استقلال در ورزشگاه آزادی پیروز شوند. در ۵ بازی اخیر ۲ تیم، ۳ دیدار را استقلال برده است و ۲ دیدار نیم به تساوی کشیده شده تا نشان دهد فولادی‌ها خیلی وقت است رنگ پیروزی برابر استقلال را ندیده‌اند.

سپاهان – ماشین‌سازی، ساعت ۲۰، ورزشگاه نقش جهان

تیم‌های اول و پنجم جدول رده‌بندی در حالی در اصفهان به مصاف هم می‌روند که هم شاگردان خطیبی و هم شاگردان قلعه‌نویی نتایج راضی‌کننده‌ای گرفتند. سپاهان در بوشهر با ۳ گل شاهین را شکست داد تا قاطع‌ترین پیروزی هفته را کسب کند و ماشین‌سازی هم با برتری برابر استقلال، بهترین نتیجه هفته را کسب کرد. حالا رسول خطیبی به عنوان سرمربی باید مقابل تیمی قرار بگیرد که در زمان بازی، گل‌های زیادی برای آن به ثمر رسانده بود. در ۵ دیدار اخیر دو تیم کفه ترازو به نفع زردپوشان بوده است و آن‌ها توانسته‌اند ۳ پیروزی و ۲ تساوی کسب کنند.

صنعت نفت آبادان – نفت مسجدسلیمان، ساعت ۲۰:۱۵، ورزشگاه نختی آبادان

داربی نفتی‌های لیگ، بازی آخر روز پنج شنبه است؛ جایی که آبادانی‌ها به دنبال کسب ۳ امتیاز خانگی و صدرنشینی هستند و شاگردان تارتار هم می‌خواهند خود را از قعر جدول جدا کنند.

صنعت نفت توانست با حضور دوباره اسکوچیچ در ایران قدرتمند ظاهر شود و با یک گل فولاد را در خانه اش شکست دهد و نفت مسجدسلیمان هم تراکتور مدعی را متوقف کرد. در ۴ دیدار قبلی دو تیم، صنعت نفت آبادان یک بار پیروز شده و ۳ دیدار هم به تساوی کشیده است.

برنامه سایر دیدارهای هفته دوم که در روز جمعه برگزار می‌شود به شرح زیر است:

تراکتور – پرسپولیس، ۱۷:۴۵، ورزشگاه یادگار امام

سایپا – گل‌گهر سیرجان، ساعت ۱۹، ورزشگاه دستگردی

پارس جنوبی – ذوب‌آهن، ساعت ۲۰، ورزشگاه تختی جم

نساجی مازندران – پیکان، ساعت ۲۰، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.