میلان در آخرین ثانیه‌ها پیروزی را از دست داد/ لورکوزن سرانجام طعم پیروزی را چشید/ پیروزی اشلانسک در حضور ۶ دقیقه‌ای فرشاد احمدزاده/ والنسیای ۱۰ نفره یک امتیاز از ویارئال گرفت/ صعود آرسنال به رده ششم با شکست اورتون/ شکست سنگین یاران قوچان نژاد/ شکست اسپارتاک با وجود گلزنی علی قربانی

فوتبال جهان – تیم فوتبال میلان برتری در بازی هفته جاری سری A را با تساوی معاوضه کرد.

کد خبر : 85911
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1397 - 18:20

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین به نقل از خبرگزاری تسنیم، در ادامه هفته پنجم رقابت‌های سری A ایتالیا تیم فوتبال میلان در خانه خودش مقابل  آتالانتا به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد.

میلان با گل دقیقه ۲ ایگواین پیش افتاد و وقتی گومس در دقیقه ۵۴ بازی را به تساوی کشاند، بار دیگر با گلزنی بوناونتورا در دقیقه ۶۱ تا آستانه پیروزی پیش رفت اما ریگونی در دقیقه ۱+۹۰ برتری را از میلان گرفت و تساوی ۲ بر ۲ را رقم زد.

فوتبال جهان| شکست رم برابر بولونیا در روز پیروزی لاتزیو مقابل جنوا

در سایر دیدارها، رم در خانه بولونیا تن به شکست ۲ بر صفر داد تا روند ناکامی‌های این تیم ادامه پیدا کند. فدریکو ماتیلو (۳۳) و فدریکو سانتاندر (۵۹) برای بولونیا در این دیدار گلزنی کردند تا شاگردان اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو دومین شکست خود در فصل جاری سری A را تجربه کنند.

لاتزیو، رقیب همشهری رم اما در دیدار همزمان با نتیجه ۴ بر یک جنوا را در هم کوبید. برای آبی‌های شهر رم در این دیدار فلیپه کایسدو (۷)، چیرو ایموبیله (۲۳ و ۸۹) و سرگئی میلینکوویچ ساویچ (۵۳) گلزنی کردند و در مقابل دروازه‌شان در دقیقه ۴۶ توسط پیاتک باز شد.

در دیگر بازی همزمان هم ادونیزه با نتیجه ۲ بر صفر میزبان خود، کیه‌وو را از پیش‌رو برداشت.

لورکوزن سرانجام طعم پیروزی را چشید

هفته چهارم بوندس‌لیگای آلمان عصر امروز (یکشنبه) با یک دیدار دنبال شد که طی آن تیم فوتبال بایرلورکوزن در ورزشگاه بای‌آره‌نا با نتیجه یک بر صفر بر میهمان خود، ماینتس غلبه کرد. کای هاورتس در دقیقه ۶۲ تک‌گل این بازی را به ثمر رساند تا لورکوزن پس از سه شکست متوالی، اولین پیروزی فصل خود را تجربه کند.

پیروزی اشلانسک در حضور ۶ دقیقه‌ای فرشاد احمدزاده

امروز (یکشنبه) تیم اشلانسک وروتسواو در چارچوب هفته نهم اکسترا کلاسای لهستان برابر تیم پیاست گلیویتس قرار گرفت و با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید. گل‌های تیم اشلانسک وروتسواو در دقایق ۴۱، ۴۷، ۷۵ و ۸۸ به ثمر رسیدند. تنها گل تیم میهمان نیز در دقیقه ۶۱ حاصل شد.

فرشاد احمدزاده، بازیکن ایرانی تیم اشلانسک وروتسواو برای نخستین‌بار در فصل جاری اکسترا کلاسای لهستان نیمکت‌نشین بود و از دقیقه ۸۴ به زمین آمد.

در جدول رده‌بندی ۱۶ تیمی اکسترا کلاسای لهستان تیم اشلانسک وروتسواو با ۹ امتیاز یازدهم است.

پایگاه خبر ججینپایگاه خبر ججین

 

والنسیای ۱۰ نفره یک امتیاز از ویارئال گرفت

در ادامه بازی‌های هفته پنجم لالیگای اسپانیا، از ساعت ۱۷:۴۵ امروز (یکشنبه) تیم فوتبال ویارئال پذیرای والنسیا بود که جدال دو تیم برنده نداشت و بازی با تساوی بدون گل پایان یافت. سفیدپوشان مستایا از دقیقه ۵۸ در پی اخراج دنی پارخو ۱۰ نفره به بازی ادامه دادند.

 

صعود آرسنال به رده ششم با شکست اورتون

در بازی پایانی هفته ششم از مسابقات لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (یکشنبه) دو تیم آرسنال و اورتون در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم را شاگردان اونای امری با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود به پایان بردند.

الکساندر لاکازت در دقیقه ۵۶ و پی‌یرامریک اوبامیانگ در دقیقه ۵۹ برای آرسنال در این دیدار گلزنی کردند تا توپچی‌های لندن به رده ششم جدول رده‌بندی صعود کنند و بالاتر از منچستریونایتد قرار بگیرند.

شکست سنگین یاران قوچان‌نژاد

امشب (شنبه) تیم آپوئل پذیرای تیم دوکسا بود و با شکست غیرمنتظره ۵ بر ۲ مواجه شد. گل‌های تیم آپوئل در دقایق ۶۶ و ۷۷ حاصل شدند. پنج گل تیم دوکسا نیز در دقایق ۳، ۲۶، ۳۵، ۴۹ و ۶۷ به‌ثمر رسیدند.

رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی ۹۰ دقیقه در ترکیب تیم آپوئل برابر دوکسا بازی کرد.

در جدول رده‌بندی ۱۲تیمی لیگ دسته اول قبرس تیم آپوئل با شش امتیاز چهارم است.

 

بوردو در خانه گنگان ۳ امتیاز گرفت

در چارچوب هفته ششم از مسابقات لوشامپیونه فرانسه از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (یکشنبه) به وقت تهران، گنگان در خانه‌اش با نتیجه ۳ بر یک مقابل بوردو تن به شکست داد.

فرانکو کامانو (۵۳)، یان کارامو (۸۰) و نیکلاس دپرویل (۹۰) برای بوردو در  این دیدار گلزنی کردند و تنها گل گنگان نیز در دقیقه ۷۰ از روی نقطه پنالتی توسط مارکوس توران به ثمر رسید.

پیروزی پرگل دینامو زاگرب در حضور محرمی

تیم صدرنشین دینامو زاگرب امشب (یکشنبه) در بازی خانگی هفته هشتم لیگ برتر کرواسی برابر تیم زاپرشیچ ۵ بر ۳ پیروز شد. گل‌های تیم دینامو زاگرب در دقایق ۱۴، ۵۷، ۷۱، ۸۳ و ۹۰ به ثمر رسیدند. تیم زاپرشیج نیز در دقایق ۵۴، ۵۶ و ۷۰ گلزنی کرد.

صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی تیم دینامو زاگرب ۹۰ دقیقه بازی کرد.

تیم دینامو زاگرب با ۲۰ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی ۱۰ تیمی لیگ برتر کرواسی است.

پایگاه خبر ججین

 

شکست اسپارتاک با وجود گلزنی علی قربانی

امشب (یکشنبه) رویارویی تیم‌های استرادا و اسپارتاک ترناوا با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استرادا پایان یافت. تیم میزبان استرادا در دقایق ۷، ۷۶ و ۹۰ گلزنی کرد. ۲ گل تیم اسپارتاک ترناوا نیز توسط علی قربانی در دقایق ۲۹ و ۶۲ به ثمر رسیدند.

علی قربانی، مهاجم ایرانی ۹۰ دقیقه در ترکیب تیم اسپارتاک ترناوا برابر استرادا بازی کرد.

در جدول رده‌بندی ۱۲ تیمی فورتونا لیگ اسلواکی تیم اسپارتاک تراناوا با اندوخته ۸ امتیازی نهم است.

پایگاه خبر ججین

 


 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.